Terug naar overzicht
Hoi WieseIk heb op TV eens gezien dat ze een ringendoos (groter dan een gewoon ringendoosje, maar je herkende het wel!) gaven met 2 perkamentjes in. Op het ene stond dan dat ze gingen trouwen met plaats, namen koppel en ouders e.d. Op het tweede stond of ze uitgenodigd waren voor receptie, avondfeest of dansfeest...Vond dit héél origineel, maar wat kostelijk denk ik! Als je dat moet opsturen!Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
Wij versturen onze uitnodigingen rond kerstmis en hebben er een kerstkaart-annex-trouwuitnodiging van gemaakt, met een tekening van bruid en bruidegom op de arreslee, gemaakt door een vriend. Zo slaan we twee vliegen in één klap:)Groetjes,Caroline
Dag Wiese,je moet eens kijken op www.trouwkaarten.nu Daar staan ook wel leuke dingen en ideeën.groetjes,Veerle25/08/07
Ik heb eens een koppel geweten en die hadden een piepklein stoffen zakje in een enveloppe gedaan. In dat zakje zat een klein perkamentachtig papiertje, helemaal opgevouwen (het zou ook kunnen dat het van stof was, en daar op gedrukt). In het zakje zaten ook glittertjes... Het zag er betoverend mooi uit als je het kreeg met de post :-)Evelien
Ik heb ooit een uitnodiging gezien in de vorm van een papieren gevouwen bootje. Toegevouwen zag je op de zijden van het bootje de namen en aan de ander kant "Wij stappen in het huwelijksbootje". Eenmaal opengevouwen zag je dan een foto en alle nodige info. Origineel en niet moeilijk te maken!
Hoi,Ga eens kijken op www.trouwkaarten.nu . wel degelijk .nu en geen .nl hoor. Daar hebben ze ook toffe dingen voor trouwkaarten.Groetjes