Terug naar overzicht
Prachtige foto's! Jullie straalden! :)
Héle mooie foto's!!!
Hey RuthZou ik mogen vragen hoeveel jullie videograaf heeft gekost?
Dag Sanne,heb je een bericht gestuurd!:)
Merci!
dikke proficiat , jullie straalden!!!!
Amai, inderdaad je mag met lof over jullie fotograaf spreken :-). Heel spontaan! Al moet ik ook zeggen dat jullie er schitterend uitzagen!!!! Veel liefde en geluk gewenst
Mooi! Proficiat!!
echt leuke fot's, nu gewoon genieten!!!!!
super mooie foto's, het was duidelijk een pracht dag!!
hallo,dit zijn inderdaad heel mooie natuurlijke foto's .geniet van elkaar , iedere dag van het jaar groetjes
Super mooie foto's, maar je zag er dan ook PRACHTIG uit!
Mooie foto's Ruth,Jullie straalde echt.En dan de zelfde vraag als die van Sanne. Hoeveel koste jullie videograaf???Liefs Caroline
Echt mooie foto's.Ik zou ook graag weten hoeveel jullie videograaf kost?Nele
Le visage is echt top :-)! Je make-up was echt mooi!Mooi bruidje, mooie jurk...hele fijne details, super!Geniet nog lang na van jullie mooie dag!groetjesSandra
Een dikke proficiat met jullie huwelijk! Jullie zagen er echt stralend en super gelukkig uit! Inderdaad, heel mooie foto's!
Proficiat!Binnen 3 maanden is het onze beurt en we hebben dezelfde zaal als jullie gekozen! Altijd leuk om foto's van andere koppels daar te zien!Geniet ervan!Mooie foto's! Groetjes!!!
Hey Ruth,Hele mooie foto's. Een dikke proficiat en geniet er nog van.Groetjes!
@ Nele:ik heb je een pb gestuurd.@Caroline: ik wou je ook een pb sturen maar ik krijg telkens een foutmeldig als ik op je avatar klik...@Deborah: dan heb je een zééééééééééééér goede keuze gemaakt qua zaal!Het was echt op en top, tot in de kleinste details verzorgd, en een SUPERservice!Hilde en Michiel zijn geweldig!Ik weet niet wie je als traiteur heb gekozen?Wij hadden Jeurissen en mensen zeggen nu nog steeds dat het eten toch zoooo goed was!@ alle andere bruidjes,Bedankt!Geniet zo veel mogelijk van jullie dag want het is echt zo snel om!zoen
Hey! We hebben ook gekozen voor Jeurissen! Oh super om te horen! Dan moet het wel een prachtig feest geweest zijn! Geniet er nu maar van he! Dikke zoen! X