Terug naar overzicht
Hoi Nicky,wij zijn de uitnodigingen gaan rond brengen, wij trouwen 09/08/2013 en onze uitnodigingen zijn voor 90 % rondgebracht.Wij willen bevestiging voor 1 juli ivm de verlofperiode.Wij zijn rond 1 mei beginnen rondbrengen.Er is bij ons maar 1 uitnodiging op de post gegaan door omstandigheden.De etiketten schrijft voor 2 max 3 maanden op voorhand maar iedereen volgt z'n gevoel hierin volgens mij ;-).
Meestal wordt er van uitgegaan om ze ongeveer 6 weken voor het huwelijk bij de genodigde te hebben
dag nicky, wij trouwen op 12/07 en uitnodigingen zijn nog niet verstuurd hoor ! volgende week krijg ik ze van de drukker dan starten we groetjes
Hoi Nicky wij trouwen ook op 14/09 en gaan ze eind juni opsturen. Daar we vlak na de grote vakantie trouwen en de meeste mensen op reis gaan, willen wij ze zeker op tijd opsturen.Zo hebben onze gasten tijd genoeg om te bevestigen of ze kunnen komen of nietgrts
Wij versturen ook eind juni!
Wij versturen ze op 1 juli. Gasten dienen te bevestigen voor 15 augustus. Zo hebben we wat speling voor degenen die we nog niet gehoord hebben te kunnen opbellen.
Wij versturen ze eind juni en vragen bevestiging voor 31 juli
Wij trouwen ook op 14/09 (zijn we al met 3 :) ), en hier gaan ze ook eind juni weg. Inderdaad om dezelfde reden dat de gasten voor de vakantie op de hoogte zijn. Bevestiging voor 15 augustus.
allemaal bedankt voor jullie reacties! ik wou ze half juni opsturen maar bij mij op het werk moet ik ze begin juni ophangen want in de zomervakantie zijn er daar heel veel op vakantie en dan gaat het mislopen voor de bevestiging.