Terug naar overzicht
hey, ik wou hem eerst zelf schrijven, maar ik vind dat zo een gelofte echt recht uit het hart moet komen, vandaar ga ik geen schrijven, en zie ik wel wat ik zeg.schrijf gwn wat je zo geweldig aan hem vind, waarom je hem graag ziet,...is voor iedereen anders natuurlijk :)
Dit was mijn belofte: Zoet,Ik kan bijna niet geloven dat ik hier vandaag samen met jou sta, het is zo’n zalig gevoel.Onlangs zei iemand me nog: je bent toch met je gat in de boter gevallen met Mathias é. Ewel ze heeft groot gelijk. Want je bent alles in mijn leven. Ik trouw vandaag met mijn maatje, waar ik heel veel van hou. Degene waar ik zoveel plezier mee maak. Degene waar ik mijn moeilijke momenten mee kan delen, en die me opbeurt als ik me slecht voel. Maar het belangrijkste: ik kan mezelf zijn bij jou. Ik voel me gewoon goed bij jou. En daarom wil ik samen met jou deze grote stap zetten en jouw vrouw worden, ik beloof je dat ik er alles zal aan doen om je ook gelukkig te maken. Ik wil je steunen en trouw blijven in goede en kwade dagen, alle dagen van ons leven. Zoet, ik zie je supergraag! Of zoals Mark Darcy tegen Bridget Jones zei in Bridget Jones’ Diary: I like you very much, just as you are.
Zoet,Ik kan bijna niet geloven dat ik hier vandaag samen met jou sta, het is zo’n zalig gevoel.Onlangs zei iemand me nog: je bent toch met je gat in de boter gevallen met Mathias é. Ewel ze heeft groot gelijk. Want je bent alles in mijn leven. Ik trouw vandaag met mijn maatje, waar ik heel veel van hou. Degene waar ik zoveel plezier mee maak. Degene waar ik mijn moeilijke momenten mee kan delen, en die me opbeurt als ik me slecht voel. Maar het belangrijkste: ik kan mezelf zijn bij jou. Ik voel me gewoon goed bij jou.
En daarom wil ik samen met jou deze grote stap zetten en jouw vrouw worden, ik beloof je dat ik er alles zal aan doen om je ook gelukkig te maken. Ik wil je steunen en trouw blijven in goede en kwade dagen, alle dagen van ons leven.
Zoet, ik zie je supergraag!
Of zoals Mark Darcy tegen Bridget Jones zei in Bridget Jones’ Diary: I like you very much, just as you are.
De mijne heb ik ook zelf gedaan :Timothy, tijdens die 7jaar heb je mij leren kennen en begrijpen. Ondertussen ken je me beter dan mezelf.Ik wil steeds voor je blijven zorgen, heerlijk voor je blijven koken en verassen met taartjes.Ik wil er elke dag voor je zijn,heel mijn leven met je delen .Ik wil je vrouw zijn en beloof je trouw te blijven,alle dagen van mijn leven.
Een trouwgelofte is iets persoonlijks. Je kan er anekdotes in verwerken, dingen die typerend zijn van jou partner. Maar vooral je eigen gevoel, waarom je met hem of haar wil in het huwelijksbootje stappen zijn van groot belang. Als je zelf geen inspiratie hebt, ga dan eens ten rade bij een ouder van je partner, of een broer of zus, die hebben immers ook al jaren met hem of haar doorgebracht. Veel succes :)
De pastoor heeft er wel bij ons opgedrukt dat het beloftes zijn dat je moet maken en iet de emotie moet laten primeren. Ook wel een goede tip vond ik persoonlijk