Jippie!!!!!
Reeds 15 dagen getrouwd, sinds gisteren terug van Bali en Lombok van huwelijksreis!!
En dus even de tijd maken om een paar mensen aan te prijzen en jullie paar fotootjes mee te delen ;-)
http://www.glimshot.com/#Laurie&DimitriHierop vinden jullie alvast een paar foto's van onze fantastische fotografe Jessica, een super meid met een grote passie voor haar werk!
Praktisch iedereen kwam ons tijdens en na het feest haar manier van werken loven en zeggen dat we een heel goede keus gemaakt hadden.
Valerie De Bruycker van Wellnessdesign heeft m'n haar en make-up verzorgt, al vanaf de eerste minuut bij de proef (ook bij me thuis) zat het goed, zeer toffe madam!
Kelly Servotte uit Temse was onze ceremoniemeester. Ook een aanrader voor wie een spontane, zachte aanpak zoekt.
Patricia Foort was onze zangeres in de kerk, gevonden hier op de site. Wat een stem! Over haar stond ook iedereen versteld van de stem en vroegen zich af waar we die gevonden hadden.
Ons feest ging door in de Feestloft-le-lis in Hamme, met ook hen als catering, en misschien begint het hier al afgezaagd te klinken :-p Maar wat waren wij blij met hen als keus! Lekker en goed verzorgd, prijs-kwaliteit was super.
Velen zeiden me op voorhand van geniet maar extra hard want achteraf voelt het alsof de dag voorbij gevlogen is, wel ik vind dit persoonlijk bij ons niet. Alles was in de namiddag, dus de hele voormiddag lekker rustig kunnen voorbereiden, en niet teveel stressen :-p
en dan in de namiddag en avond was het dus inderdaad genieten,genieten,genieten!!!
Veel succes aan iedereen met de verdere voorbereidingen!
gr Laurie