Nu Online
Momenteel zijn er 672 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een fijne vrijgezellen achter de rug!!

12-5-2013 15:48:40
Gisteren kwam ik hier al zeggen dat ze me kwamen halen voor mijn vrijgezellen!! Maar het weer was maar zus en zo..
Ik vermoedde dat we gingen kajakken..
Om 2u arriveerde iedereen stilletjes aan. Iedereen kreeg een bloemenketting! Ik kreeg een bloemenketting, bloemendiadeem en zwembandjes aan..
Hup de auto in en weg!! Uiteindelijk kwamen we in Oud-Heverlee terecht en daar gingen we een kano-tocht doen op de Dijle.. Mijn idee klopte dus!
Met 3 in een bootje een uurtje op de Dijle liggen peddelen, botsen tegen de kant, gillen dat we bijna omkantelden en alles geven om alles eerste bootje van de 4 aan te komen..
Dat is ons gelukt en toen was het nog even wachten op de anderen. Eens iedereen aangekomen was moesten we dat hele stuk terug met kickbikes... Zoooo vermoeiend!! Iedereen was doodop toen we aankwamen :) Maar mijn getuige had drank en koekjes voorzien om even terug op krachten te komen.
Daarna zijn we ons gaan omkleden waar soms handig gebruik werd gemaakt van de deo die ik in de goodiebags had voorzien voor de dames ;) Iets wat ze toch wel fijn vonden had ik den indruk!
Terug de auto in en richting Leuven waar we een workshop koken hebben gevolgd! (aangezien ik graag kook was dat dus ideaal) 2 voorgerechten, een hoofdgerecht en een dessert.. Het fijne was dat IK mocht beslissen wie wat moest maken.. Hahaha :) Sommigen hebben gevloekt ;) Ik koos voor mezelf het makkelijkste ;)
Nadat alles klaar was lekker gegeten, gebabbeld en gelachen.. Uiteindelijk lag ik om 2u terug in mijn bed!
Het was super! Helemaal iets voor mij! Dus dat heeft mijn getuige knap geregeld!! :)

Sofie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 782

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik12-5-2013 15:51:00

Fijn! Volgende week is het mijn beurt.

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik12-5-2013 19:23:25

Klinkt leuk! Ik blijk er ook één te hebben maar nog wachten tot half juni...

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik12-5-2013 19:55:55

aah super!! :-)

geniet nog lekker na!!!

kelly
6-7-2013
 Meld misbruik12-5-2013 20:24:36

Leuk echt .zie er ook naar uit

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...