Terug naar overzicht
Proficiat! Heel mooi boeket! De openingsdans kan ik niet zien maar de foto's zien er veel belovend uit.
Proficiat, ziet er echt prachtig uit! Geniet maar van jullie wittebroodsweken ! Ik heb nog een vraag: heb je het hangertje aan je boeket ergens laten maken? Ik zou graag ook zo een hangertje hebben met de afbeelding van mijn overleden oma om aan mijn boeket te hangen, maar ik heb geen idee waar ik dit kan laten maken.
Ik heb jou hier dikwijls zien verschijnen op het forum dus was wel benieuwd!! Een dikke proficiat! De link van de openingsdans werkt niet bij mij. De eerste foto is super! Boeket is inderdaad mooi! Ik ben benieuwd naar meer foto's! Je hebt er een perfecte datum uitgekozen; namelijk mijn verjaardag haha! Geniet nog maar lang na!!
Hey Isabelle, het hangertje heb ik bij pieternelke laten maken, je moet eens kijken op facebook! Heel mooi en goede service :) Silke, het was ook een mooi dag eh ;) Voor jou ook proficiat! Ik heb het nochtans openbaar gemaakt?
Een dikke proficiat Katrien ! Het zag/klinkt er idd fantastisch uit. Geniet nog van het leven als getrouwd koppel,Groetjes !
Mercikes :)
Ja, trouwen is heerlijk he :-) Proficiat met jullie huwelijk!
Proficiat Katrien!Zo romantisch jullie openingsdans!Geniet nog maar goed na en ik ben benieuwd naar de rest van de foto's!Je kleedje zag er heel mooi uit!groetjesSandra
jammer ik kan de openingsdans niet zien, wel mooi boeketje, veel geluk samen!
Dikke proficiat met jullie huwelijk! Ik kan jullie openingsdans ook niet zien. Veel geluk samen!