Terug naar overzicht
Inderdaad scherpe prijzen, doch ik denk dat je best voorzichtig bent met webshops waar weinig te vinden is omtrent adres, telefoonnummer of bedrijfsgegevens. Bedrijf is gevestigd in Hong Kong. Wat indien er iets moet teruggestuurd worden of je je geld terug wilt bij niet tevreden?grtz
Ben eens even op de site gaan kijken . De voorstellingen zijn inderdaad spotgoedkoop .Vind dit toch wel raar , als je bedenkt dat een trouwkleed in een bruidswinkel gemiddeld rond de 1500 euro kost ( en veel meer )Ikzelf zou het niet zo vertrouwen , maar als je het toch zou willen uittesten kan je misschien eerst een goedkoop artikeltje bestellen bv een cocktailjurkje ( dit kan je dan nog afdragen ) of een kleedje voor een bruidskindje . Wie weet valt het toch super mee . Laat het ons in ieder geval weten .Alvast veel plezier met de zoektochtGroetjes
het schijnt dat ze daar met hele goedkope stoffen werken. zou het persoonlijk niet doen
Echt niemand met ervaring??Ik overweeg het om mijn jurk te bestellen.....
Ik heb ze uiteindelijk in brussel gevonden "Au Louvre" maar zal mss toch kleine zakjes mss bestellen?
Ik was ook aan het twijfelen om via JJshouse te bestellen maar durf ook niet goed..
Ik heb het toch niet gedurft...
Ik ga het ook niet doen .. Heb al vele slechte dingen gelezen maar nog nergens iets goed..Alhoewel ik me dan afvraag hoe zoiets kan blijven bestaan.Maar ga toch maar op safe spelen :-)
Inderdaad!