Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

couture paul in bree

16-11-2006 18:07:38
hei bruidjes ,laatst las ik hier zo slechte reclame over couture paul in bree, wel ik moet het even kwijt ,ben toch eens gaan kijken ,en tot mijn verbazing ben ik op en top ontvangen, zeer vriendelijk zeer profesioneel, en zeker niet opdringerig, ik mocht passen wat ik wou en hoeveel ik wou. na al dat passen, hield ik uiteindelijk nog 3 kleedjes over, en vroeg of ik er nog enkele dagen mocht over nadenken, en dat vonden ze een prima idee. nu na drie weken heb ik volgende donderdag weer een afspraak om weer die 3 kleedjes te passen en dan ga ik beslissen. ik kan couture paul in bree alleen maar aanbevelen ,en zeker voor verkoopster julia die mij geholpen heeft een pluim,

anna,

4 mei 2007

anna
4-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2171

klara
15-9-2007
 Meld misbruik16-11-2006 18:46:36

Hoi anna,
idd.
Ben 2 weken geleden geweest,heel vriendelijk en behulpzaam.
Ik weet precies wat ik wou dus veel hoefde ik niet te passen. Ben weg van pronovias en het kleed dat ik wou hadden ze spijtig genoeg niet.. Ga volgende week naar Breda om te passen. Als ik in Bree mijn kleed had gevonden, had ik het daar zeker gekocht. Dus bruiden in spé, het is echt wel te doen in Bree...
Groetjes Klara

Dorothy
6-7-2007
 Meld misbruik16-11-2006 20:41:29

Awel ja,

Ik ben er een tijdje geleden geweest en postte ook een zeer negatief bericht. Achteraf heb ik mijn vriendin getelefoneerd. Zij is in de zomer getrouwd en had haar kleed daar gekocht. Bij haar was het dus anders. Tijdens de eerste keer had ze een hele vriendelijke verkoopster en bij de eerste pas had ze die onvriendelijke en onbeleefde mevrouw die ik ook had. Zij heeft toen terug naar de eerste verkoopster gevraagd. Blijkbaar hangt het daar dus echt vanaf of je een leuke verkoopster hebt of niet. Mijn vriendin had ook wel eerder een iets klassiekere jurk dan wat ik voor ogen had. Misschien daarom dat ze daar niet zo vriendelijk tegen mij waren. Ik vond ze namelijk nogal weigerachtig tov moderne jurken en echt pro klassieke jurken

ann
24-3-2007
 Meld misbruik17-11-2006 19:28:22

Hoi,

Ook ik heb mijn trouwkleed gekocht in Bree. Ik moet zeggen, ik ben hier SUPER tevreden over!! Ik ben al meerdere keren binnengesprongen om nog bijkomende vraagjes te stellen over mijn kleed en steeds stonden ze met een grote glimlach klaar om mij te helpen! Echt tip top in orde!

Een zeer tevreden klant!

Kristel

Meld misbruik18-11-2006 20:43:53

Hoi,

Ik ben er ook begin November gaan passen en ze waren er heel vriendelijk. Had er het begin niet zovelle zin in omdat ik zoveel negatieve commentaren had gehoord maar de verkoopster was heel vriendelijk en heel behulpzaam. Na het passen had ik 1 kleed over gehouden dat ik mooi vond en had gezegd dat ik er wou over nadenken en dat ik ook nog afspraken in andere winkels had. Dat was geen probleem.
Uiteindelijk heb ik ergens anders mijn kleed gekocht maar het had niets te maken met de service bij Couture Paul.

Groetjes, Kristel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info