TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
klara
15-9-2007
|
16-11-2006 18:46:36
Hoi anna, idd. Ben 2 weken geleden geweest,heel vriendelijk en behulpzaam. Ik weet precies wat ik wou dus veel hoefde ik niet te passen. Ben weg van pronovias en het kleed dat ik wou hadden ze spijtig genoeg niet.. Ga volgende week naar Breda om te passen. Als ik in Bree mijn kleed had gevonden, had ik het daar zeker gekocht. Dus bruiden in spé, het is echt wel te doen in Bree... Groetjes Klara
|
|
Dorothy
6-7-2007
|
16-11-2006 20:41:29
Awel ja,
Ik ben er een tijdje geleden geweest en postte ook een zeer negatief bericht. Achteraf heb ik mijn vriendin getelefoneerd. Zij is in de zomer getrouwd en had haar kleed daar gekocht. Bij haar was het dus anders. Tijdens de eerste keer had ze een hele vriendelijke verkoopster en bij de eerste pas had ze die onvriendelijke en onbeleefde mevrouw die ik ook had. Zij heeft toen terug naar de eerste verkoopster gevraagd. Blijkbaar hangt het daar dus echt vanaf of je een leuke verkoopster hebt of niet. Mijn vriendin had ook wel eerder een iets klassiekere jurk dan wat ik voor ogen had. Misschien daarom dat ze daar niet zo vriendelijk tegen mij waren. Ik vond ze namelijk nogal weigerachtig tov moderne jurken en echt pro klassieke jurken
|
|
ann
24-3-2007
|
17-11-2006 19:28:22
Hoi,
Ook ik heb mijn trouwkleed gekocht in Bree. Ik moet zeggen, ik ben hier SUPER tevreden over!! Ik ben al meerdere keren binnengesprongen om nog bijkomende vraagjes te stellen over mijn kleed en steeds stonden ze met een grote glimlach klaar om mij te helpen! Echt tip top in orde!
Een zeer tevreden klant!
|
|
Kristel
|
18-11-2006 20:43:53
Hoi,
Ik ben er ook begin November gaan passen en ze waren er heel vriendelijk. Had er het begin niet zovelle zin in omdat ik zoveel negatieve commentaren had gehoord maar de verkoopster was heel vriendelijk en heel behulpzaam. Na het passen had ik 1 kleed over gehouden dat ik mooi vond en had gezegd dat ik er wou over nadenken en dat ik ook nog afspraken in andere winkels had. Dat was geen probleem. Uiteindelijk heb ik ergens anders mijn kleed gekocht maar het had niets te maken met de service bij Couture Paul.
Groetjes, Kristel
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|