Terug naar overzicht
wij hebben naam en datum en ring staat al vol.ik wou er eerst iets persoonlijks in zetten maar ik vind dat de namen er toch minimum op moeten...En als je in de damesring wat steentjes in hebt dan kan je daar niet onder graveren ( van mij toch niet ... )
Hallo,Bij mij jammer genoeg hetzelfde verhaal, omdat ik zoveel steentjes heb, blijft het bij mij bij onze initialen.Dat is weinig maar er was niets aan te doen.
Idem hier, de twee voornamen (gelukkige allebei korte namen) en de datum. Meer hoeft daar ook niet in vind ik.
Mijn voornaam staat in zijn ring, zijn voornaam in de mijne. Meer wilden we niet en we vinden dat mooi :)
In mijn ring staat er:Michael & Katrien 20-04-2013en bij mijn man net omgedraaid:Katrien & Michael 20-04-2013
Wij hebben een iers thema, in onze ringen staat Gra Go Deo (eeuwige liefde), onze initialen en de datum.
Bij ons hetzelfde als Katrien, maar dan wel met onze namen en datum :p
BIJ ONS...ZIJN NAAM BIJ MIJ EN MIJNE IN DE ZIJN....
Bij ons zal het de namen zijn en de trouwdatum.
Hier ook de namen en datum Bij waarschijnlijk zelfs alleen de initialen en de datum omdat ik ook met steentjes zit waar niet gegraveerd kan worden..
Bij mij: Laurens & Karolien 16-06-2012 en bij hem Karolien & Laurens 16-06-2012Wij hebben lange namen en ging er bij mij net in want heb diamantjes. Daardoor is de datum bij mij wel een pak kleiner dan de namen.
Parce que c'est toiV&R27/09/2013
Wij hebben enkel onze naam erin gezet. Ik wou eerst 'omnis amans amens' graveren, maar dat was wat te lang :)
Dank jullie wel voor alle tips en antwoorden! Het zal dan toch enkel onze naam en datum worden! Veel succes nog met de voorbereidingen! Al die knopen doorhakken is toch wat hé! xxx
bij ons ook de namen en de datumbij mij: Dirk & Irina 15 /06/2013bij hem: Irina & Dirk 15/06/2013