Terug naar overzicht
Wij trouwen op 2-7-2005 in de Beekhoeve en Neerlanden en zullen een walking dinner(aka walking party) laten verzorgen door Traiteur Bart CLAES uit Bilzen (van de Baenwinning-Driessend). Naar het schijnt doet hij dat supergoed! Zijn werk is af !!!!
Bedankt voor je reactie Joyce! Ik heb al wat informatie verzameld ivm feestzalen en walking dinners in de omgeving (Aalter). Hierbij heb ik folders ontvangen van Gasthof Ste Marie (Maldegem)en Feestzaal Ten Dauwe (Aalter). Ik verwacht ook nog nieuws van Ter Mude (Knokke), Rustenburg (Brugge) en Boldershof (Oostkamp). Iemand nog andere tips ivm feestzalen? Bij de meeste komt het neer op zo'n 55 euro + een drankenforfait (10 euro of meer) voor de rest van de avond. Een 'gewone menu' nemen komt ongeveer op dezelfde prijs als een walking dinner, dus we zijn er nog niet helemaal uit. Het Godshuis (Sint-Laureins) is wel een stuk duurder. Wat zijn jullie ervaringen met prijzen? Wat zijn de voor- en nadelen van een walking dinner tov een menu?Groetjes!
Hallo,Wij trouwen op 08 oktober 2005. Onlangs hadden we als personeelsfeest een Walking Dinner in een hangar langs de Schelde in Antwerpen. Zowel mijn vriendin als ikzelf waren vastberaden; zo zou ons troufeest worden. We hebben het vervolgens op onze maat helemaal uitgewerkt en een feestzaal geboekt. Echter één gouden tip: Strikt genomen is een Walking Dinner, wandelend eten. Denk wel aan de ouderen die een hele dag mee zouden gaan. Wij zorgen dus wel voor enkele tafels om aan te eten alsook de ere-tafel.Veel succes verder!Tom.