TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
|
13-5-2013 15:36:10
Hallo Sara, Twee jaar geleden hadden we een kerstfeest in Chalet Robinson. Magnifieke sfeer met het overzetbootje, de ligging en uitstraling van het gebouw. De catering is sowieso vast en dat was eigenlijk het enige dat tegenviel (ofwel lag het aan de menu ;)). Voor de rest weinig op aan te merken :)
|
|
Annelyn
27-9-2013
|
13-5-2013 15:45:44
Dag Sara, Het koloniënpaleis is ook een zeer mooie locatie. Ik had ze vorig jaar gecontacteerd en ze stuurde meteen heel wat info met prijzen op :)
|
|
Annemie
18-6-2013
|
13-5-2013 16:44:00
Beide vaste traiteur/kok. Koloniënpaleis: Huize van Dyck. Zorgen mee voor inrichting. Map vol foto's om uit te kiezen. Alsook verschillende menu's. Chalet Robinson is unieke locatie en daar betaal je voor. Alles heeft daar een prijskaartje: (garderobe, muziek/belichting(moet je via hen regelen),...) Reageren wel snel op mailtje met vraag tot kostprijs. Hangt af of je eerste verdieping of gelijkvloerse verdieping afhuurt. Dus je krijgt snel overzicht, los van eten, wat je locatie betreft. Ook link hun vaste traiteur: Traiteur A propos.
|
|
Sara
6-9-2014
|
13-5-2013 17:20:23
Hey,
bedankt alvast voor de reacties ! Intussen heb ik een prijslijst gekregen van het koloniënpaleis, en die is alvast mooi overzichtelijk. zij vragen 2000 euro exl BTW voor de zaal, waarbij de wintertuin inbegrepen is. Eten ziet er eerder vrij klassiek uit, en leuk dat je voor verschillende aankleding pakketten kan kiezen, want wij willen eerder meer de lounge stijl uitgaan. Annemie, ik ging er vanuit dat als je de Chalet afhuurt, je de héle chalet exclusief afhuurt, maar blijkbaar niet dan? Zou raar zijn vind ik, moesten er gewone bezoekers op het terras en in het resto zitten terwijl wij 10 meter verder onze buitenceremonie doen en feest. In elk geval, van hen heb ik nog geen mail teruggekregen...Hun traiter A propos is wel meer mijn ding qua menu's
moeilijk allemaal :-)
|
|
Reeja
14-9-2013
|
14-5-2013 3:39:41
Chalet: eerste verdiep is 1500 euro zonder btw en lasten. Het volledige complex is 1325 euro zonder btw en lasten.
Ik heb ze een tijdje geleden gemaild. Vond dat wel wat veel van het goede...
|
|
Sara
6-9-2014
|
14-5-2013 15:37:58
Net de prijslijst gekregen van Chalet Robinson, echt om van achterover te vallen :-(
Voor de hele chalet privé uur dag af te huren, betaal je 4650 euro zonder btw !!!! en dan zitten inderdaad je vaste kosten (water, electriciteit) er nog niet bij.
Het was echt mn favoritie locatie: veel groen waar je ook een buitencermonie kan houden, en een zeer moderne en trendy inrichting, maar nu toch jammer genoeg wat ontnuchterd...
|
|
Reeja
14-9-2013
|
20-5-2013 18:04:06
Ik bedoelde natuurlijk 3125 euro :) Maar blijkbaar is het nog meer geworden. Ik begin hier uit ervaring te leren: hoe rustieker, sympathieker en retro het eruit ziet, hoe meer je betaald! Net zoals bij die zogezegde budget tentfeesten...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|