Terug naar overzicht
Hey Fien, Niet voor mijn burgerlijke trouw, wel voor een waanzinnige verloving had ik hetzelfde plan. Ik heb in een bruidswinkel (JPC te Antwerpen) een kort kleedje gekocht en dit heb ik afgelopen weekend mogen aandoen. Hierdoor heb ik nog meer het idee dat ik een bruidje ben en mijne toekomstige voelt zich nu ook een bruidegom. Daarenboven is het daardoor mogelijk om tegelijkertijd de foto's van de definitieve uitnodiging te nemen. M.a.w. het is een echte aanrader.Succes en genieten maar!
Dag Fien,Ik ben vorige week vrijdag naar Moderna in Schepdaal geweest, ook om eens te kijken naar een kleedje voor de wettelijke trouw. Ik heb uiteindelijk een kort "trouwkleedje", die er meer uitziet als een witte stijlvolle cocktailjurk. Heb uiteindelijk wel weer 450 euro betaald. Was eerder de bedoeling om een sober jurkje te vinden, maar het stond zo leuk en deed me echt als een bruidje voelen dat ik het niet kon laten liggen. :)Groetjes,Lies
Bij esprit verkopen ze ook wel mooie jurkjes. Deze onder de feestcollectie...Succes met je zoektocht.Liefs Caroline
bij jpc (antwerpen en wijnegem) hebben ze galakledij en ook enkele trouwjurken, ik heb er al eens een kort wit trouwjurkje zien hangen. en ook niet duur (beneden de 200 euro). De galakledij is rond de 100 euro of zelfs minder (hangt af van het soort kleedje)
Hej Fien, Wij trouwen ook op twee dagen, ik heb mijn kleed voor het gemeentehuis (ook een kort) zelf gemaakt. het kost mij dus maar 150euro voor echte mooie kwaliteit zijde en kant, dus mss iemand in je omgeving dat goed kan stikken?anders jounieksbruidsmode in Turnhout is ook betaalbaar voor korte kleedjesgroetjes, en succes met je zoektocht