Terug naar overzicht
en nog eentje vergeten : Cathelyne van 'taartenateljeetje' voor onze prachtige bruidstaart!
Je zag er mooi uit Mieke! Ik ben trouwens helemaal weg van je prachtige boeket! Geniet nog na! groetjes
mooie foto's :) je zag er stralend uit
Proficiat Mieke!Mooie jurk hoor, stond je echt perfect...fijne details, top!En mooi boeketje ook, leuke kleurtjes!En idd een prachtige taart!Het gaat zo snel voorbij é...nu is het tijd om na te genieten!!Veel geluk in de toekomst!groetjesSandra
ook jouw man heeft een prachtig kostuum aan! mag ook eens gezegd worden ;-)veel geluk samen!
oooh ja jij had een supermooi kleed en jouw man een supermooi pak! het gehele plaatje klopt gewoon! stond jullie echt heel goed!ook een erg mooi boeketje trouwens! heerlijk romantisch :-)proficiat en geniet nog lekker na!!!
Stralende foto's van twee stralende en gelukkige mensen! hele knappe foto's!!!Geniet nog lang na van de foto's en van de leuke herinneringen!Veel succes en een stralende toekomst samen
Proficiat!
Mooie foto's ! Proficiat en geniet nog lang na !
Hele mooie foto's! Alles straalden "romantiek" uit: jullie kledij, het boeket, de taart, de bruidskindjes, ... Prachtig.PROFICIAT allebei!XXX
Wat een romantische foto's! Heel mooi kleedje ook!De bruidstaart was inderdaad ook wel de moeite, dat zal wel lekker geweest zijn :-)Dikke proficiat en veel geluk samen!Joyce
Proficiat!! Heel mooie foto's!
Jullie straalden! Prachtig! Dikke proficiat!!
Hey MiekeDikke proficiat!! Het zien er super mooie foto's uit!We geven ook ons feest in de feestzaal valkenbulcke in Merendree. Ik ben juist wat onzeker ivm het eten, aangezien je niet kan gaan proeven.Mag ik vragen wat jullie menu was en waren jullie tevreden? bediening?groetjes
Hey Mieke, Wat zagen jullie er stralend uit! Het leek een perfecte dag! Geniet er nog van! Je jurk stond je trouwens prachtig (ik weet nog dat je reageerde op mijn verslagje en verklapte dat je net dezelfde jurk had gekozen.) :-) Groetjes vicky
Wauw mooi! Nog veel geluk samen! groetjes
Jullie zagen er prachtig uit! Proficiat en alle geluk samen :-)!
Lieve datumgenoot. Heel speciaal om je berichtje te lezen wetende dat we op dezelfde dag zo'n speciale momenten beleefd hebben en dezelfde voorbereidingen hebben doorlopen rond dezelfde periode. Je Rembo stond je prachtig, ik vond je er stralend uitzien en de blik van je man zegt alles. Ik wens jullie een schitterend vervolg van de big day toe. Drie dikke zoenen. Rebecca