TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
esther
|
14-5-2013 10:52:46
Als je toch erg gek bent op je oorspronkelijke keuze van je openingsdans dan kun je er ook voor Kiezen hier mee te starten en dat de dj of band na 1 1/2 minuut het nummer laat overgaan in een sneller nummer. Het is jullie dag tenslotte en niet van de dansleraar. :-)
|
|
Kelly
13-7-2013
|
14-5-2013 11:13:19
welke liedje hadden jullie graag genomen? Is het niet aan de dansschool om toch iets danspaar te kunnen voorzien op jullie liedje? Wij volgen ook dansles, en krijgen af en toe een dansje geleerd om op trage muziek te gebruiken mss toepasbaar ...
|
|
Dominique
8-6-2013
|
14-5-2013 11:18:57
@Esther: mss nog wel een leuk idee eigenlijk, merci
@Kelly: ik ga het nummer nog niet zeggen, er zijn bekenden hier op het forum en als we het dan toch zouden gebruiken is de verrassing eraf :-)
|
|
Kelly
13-7-2013
|
14-5-2013 11:38:31
Dominique, ev. via een PB, ik wil wel eens luisteren en straks eens informeren in onze dansschool, hebben vanavond toch les :-)
|
|
esther
|
14-5-2013 11:48:29
Dominique, op 8 mei j.l. Begeleide ik een bruidspaar die als openingsdans "Have i told you lately That i love you" van Kenny Rogers gekozen had. Hier hadden zij heel erg veel gevoel bij, het was echt hun nummer. Dit is een heel erg rustig nummer! Het bruidspaar stond zo prachtig op de dansvloer! Iedereen eromheen. Het nummer raakte hun en dus ook de gasten en ook mij! Eigenlijk danste ze niet, maar stonden te zwijmelen in elkaars ogen. Iedereen genoot om hen heen. Na zo'n 1 1/2 minuut koos de dj met een prachtige muzikale knal een ander nummer. Iedereen juichte en begon mee te dansen! Geweldig!
Door te kiezen wat bij hen paste, creëerde zij een prachtig moment!
Liefs Esther
|
|
Sandra
7-9-2012
|
14-5-2013 13:12:14
Iris van Goo Goo Dolls misschien? Heb je Katleen als lesgeefster? In elk geval, bij DASA goeie service ;-) succes!
groetjes Sandra
|
|
Jozefien
14-6-2013
|
14-5-2013 13:38:57
How do I van Leann Rimes mss?
|
|
Jessie
20-7-2013
|
14-5-2013 19:26:25
Als dat echt jullie liedje is zou ik toch ook wel graag hebben dat ze het er op z'n minst in verwerken. Het is jullie dag en jullie kiezen. Mij maak je niet wijs dat iemand die zo goed kan dansen geen trage mooie dans kan maken. Als jullie het liedje "gewoon mooi"vonden, kan je inderdaad misschien iets anders kiezen. Maar kies vooral wat jullie willen en niet omdat de dansleraar het te moeilijk vindt om iets op te maken.
Als je toch graag nog wat ideetjes hebt, ik dacht aan deze: - All my life - KCi & Jojo - Wonderful tonight - Eric Clapton - You are - Dolly Parton - There you'll be - Faith Hill (heb ik hier nog al gepost - vind dat echt een prachtig lied! :d) - I knew I loved you - Savage Garden - Crazy little thing called love - Queen (is wel wat meer up tempo) - Because you loved me - Celine Dion - Naïve - Axelle Red (de titel is misschien raar, maar de tekst is mooi :d)
Veel succes met je zoektocht!
|
|
ineke
29-6-2013
|
|
|
Dominique
8-6-2013
|
15-5-2013 11:51:30
Merci voor de vele tips!
|
|
Dominique
8-6-2013
|
27-5-2013 15:10:14
Nog een vraagje aan diegene die dansles gevolgd hebben: dansen jullie met een kleed met sleep? Doen jullie die dan al omhoog?
|
|
Kelly
13-7-2013
|
27-5-2013 16:38:49
ik heb een klein sleepje, en heb de mogelijkheid om deze omhoog te spelden, om te gaan dansen, dus ga dit even ook wel doen, maar ben er nog niet uit.
Mss dat de dames die al getrouwd zijn ons hierbij kan helpen?
|
|
Kelly
13-7-2013
|
27-5-2013 16:39:13
ben je er al uit qua openingsdans? blijft het dit liedje of toch een ander?
|
|
Dominique
8-6-2013
|
27-5-2013 17:16:40
toch een ander, nog altijd een trage slow maar toch ietske sneller :-) we hebben wel gevraagd om het origineel nog eens op de avond te draaien...
Ja ik zou gewoon graag weten of dat wat makkelijk danst, ook al is die sleep omhoog, want wij gaan ook draaien (niets spectaculair hoor maar toch) en ik wil daar niet afgaan gelijk een gieter :-)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-5-2013 8:22:58
Ik had een sleep en heb deze net voor de openingsdans een stuk omhoog opgestoken met 3 grote veiligheidsspelden...anders werd het wat moeilijk :-)
|
|
Dominique
8-6-2013
|
30-5-2013 14:38:13
Merci Sandra, ga ik ook doen, lijkt me veiliger!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|