TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debra
11-8-2006
|
17-11-2006 9:34:02
Hoi,
Das wel waar dat vele liedjes op het eerste zicht romantische liedjes zijn tot je eens goed naar de tekst luistert maar soms zit er achter een bepaalde liedjeskeuze van koppels een heel groot verhaal en dan doet de tekst er niet echt toe vind ik.
Debra reeds 98 dagen getrouwd
|
|
Ellen
29-7-2007
|
17-11-2006 10:17:28
ik ben het eens met Debra. Mijn vriend en ik nemen "If I could" van Krezip als openingsdans. Niet echt een échte slow en ook de tekst is niet echt gepast voor een trouw "if I could, I would stay". Dit liedje heeft een heel speciale betekenis voor ons. Toen we elkaar leerden kennen, leek hat alsof we heel verschillend waren en dit was het eerste waar we het over eens waren! Zo zijn we dichter naar elkaar beginnen groeien, zeker omdat het toen enorm populair was. We hadden gedacht aan een ander nummer, "meer openingsdans-achtig", maar vonden niets dat écht ons was. Al onze vrienden zijn het er over eens, als ze dat nummer horen, denken ze aan ons. Wie ons écht kent, begrijpt de betekenis van dat nummer voor ons, de anderen kunnen maar raar kijken. Het is toch immers onze dag en WIJ moeten de betekenis begrijpen! groetjes Ellen
|
|
Marlies
20-12-2007
|
17-11-2006 16:11:38
Ik weet het zo toch niet. Ik zou toch ook oppassen hoor ;) Als die tekst gaat over een koppel dat uiteen is, lijkt het me erg raar om op je trouw daarop te slowen, ook al heeft een speciale betekenis. Maar bon, iedereen heeft zijn idee daarover hé. En dat mag ook, anders zou iedereen hetzelfde zijn ;)
|
|
pascale
14-4-2007
|
17-11-2006 16:53:32
hey dames, van ik en men ventje is het ook zulk liedje en het is ons ook heel dierbaar. daar kijken we niet naar,naar de tekst. Waarom eigenlijk?als het mooi en iets speciaals is; GROETJES
|
|
inge
2-6-2007
|
26-11-2006 11:23:37
Voor ons is de openingsdans ook een nummer dat vooral voor mijn vriend zeer speciaal is. Wij hebben These are the days of our lives van Queen omdat mijn vriend enorme queen fan is en heb hem vorig jaar verrast met kaarten voor hun concert, en terwijl ze dat nummer brachten had hij tranen in zijn ogen. Dus vandaar ... én ook omdat er toch wel mooit stukjes tekst inzitten : bv : when I look and I find I still love you
|
|
Thierry
|
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|