Terug naar overzicht
heyleuk dezelfde datumstress is er hier nog niet echtzitten goed op schema denk ikenkel de viering nog een beetje bij werkenalvast veel plezier gewenst die dag :)
Hey,Hier ook nog een 15 juni bruidje!Bij ons ook nog kleine dingen. Vanavond proefkapsel, nog ringen ophalen en kleed ophalen.zitten denk ik ook goed op schema.Laat ons hopen op de stralende zon he meisjes!
Amai je zit goed op schema. Tafelnamen moet ik ook nog maken, + tafelkaartjes.
Dag Nicky,Nu zal het rap dichterbij komen!Maar ik kijk er echt naar uit, de voorbereidingen beginnen z'n tol te eisen en die dag mag nu echt wel gaan komen!Af en toe heb ik ook wel stress, omdat er nog zoveel kleine zagen moeten geregeld worden (of afspraken nog eens herbevestigen)...Maar ik ga eerst nu zaterdag van mijn vrijgezellendagje genieten! (hopelijk blijft het droog)...Ik denk dat we allemaal hopen op een stralende zonnige dag 15/06/2013...Nog veel succes met de laatste voorbereidingen!
Hallo 15 juni bruidjes! Hier nog eentje met dezelfde datum!! Pfff vooral stress omwille van het weer hé, dat is nu echt iets dat we niet kunnen regelen of vastleggen... maar toch een reden om over te piekeren Vooral omdat wij gekozen hebben voor een tuinceremonie.... een tuinceremonie in een tent had ik echt wel niet in gedachten hoor!!! Nu ja, het is nog een maandje wie weet....Het weer zal toch wel eens veranderen zeker!Gisteren pas gestart met zonnebank hopelijk heb ik genoeg kleur tegen dan want door in de tuin te liggen zal niet helpen.... eerst op naar de vrijgezellen volgende week! Veel succes met de laatste voorbereidingen!!Allez 15 juni bruidjes, tot later!
Lol Emelie, ben gisteren ook gestart met wat zonnebanksessies :). Want in de tuin liggen is voor dit ogenblik inderdaad geen optie 😞... Ik denk dat we allemaal ons daar wat zenuwachtig over maken. Int begin dacht ik van ja, zo'n 25 graden en goe wat zon, maar nu is het eerder gewoon geen regen! Hopelijk kan je je ceremonie buiten houden (zonder tent)... Groetjes
Hey 15 juni bruidjes!! Het is nu echt the final countdown!! Nog een weekje!! Ik hoop echt dat het weer ons gunstig gezind zal zijn! En hoe zit het met de stress? Vorige week had ik een slechte week, stressen, slapeloze nachten, maar nu ben ik zen heel vreemd maar zoveel te beter!! Ik hoop bij jullie ook!Succes met de laatste voorbereidingen!!
Hopelijk is het bij jullie ook wat droog gebleven...Rond 9 uur viel het er nogal uit en toen was de zon er inneens!Super dagje gehad en super honeymoon!
Keicontent over onze huwelijksfotograaf Van Weydeveldt Yanick .Ook Zaal Familia Nijlen is een echte aanrader! (evenals Ronnie Nys de huisdj)Trouwringen waren ook bangelijk... van Art Object in Bergen op Zoom.Een echte aanrader... geen opdringerig gedoe en heel veel keuze en vriendelijke mensen.Mn haar werd gedaan door Eefje Bolsens. Een supervriendelijke madam die mij op het laatste nippertje heeft kunnen helpen met mijn haar en make-up.Iedereen echt bedankt!!