Terug naar overzicht
RINGEN ZIJN GISTEREN GEGRAVEERD GELEVERD
Nu zal het vlug gaan hey!
Hay Ilse! Bij ons is in orde:- mijn jurk + schoenen + oorbellen- Dries' kostuum + strikje + schoenen- de zaal- de tent- ceremonie steken vrienden van ons in elkaar- ringen zijn besteld- bedankjes zijn klaar- uitnodigingen zijn bijna allemaal rondgebracht- decoratie is zo goed als gekocht- fotograaf ligt vast- kapper en make up liggen vast- DJ en bijhorend materiaal oké- vervoerSpannend hé!
INDERDAAD.........was pas da'k nog 400 zag staan......OHJA OORBELLEN....die ga ik nog halen in Eindhoven,in de bijenkorf had ik moi Swarovski gezien,maar twijfelde tussen twee paar en nu weet ik het ondertussen,bedankt Lize....aan de uitnodigingen gaan we nog beginnen,rondbrengen in de buurt de rest versturen we.............SPANNEND....MAAR HET WORDT NE TOPDAG!!!!!!!
De tijd vliegt he Ilse...Hier nog 85 dagen.Maar eigenlijk ben ik nog vrij relaxed...Alles zit op schema... Binnen 30 dagen zit ik hier mss te stressen maar dat zien we dan wel..Ik geniet er volop van.. Volgens mij jij ook.Dus geniet er nog van ;-).Groetjes
Wij zijn ook zover! In het weekend de uitnodigingen afhalen en bedankjes bestellen.. Kleed heb ik laatste pas eind juni.. Ringen zijn voor half juli aftehalen.. Wij moeten enkel nog een keer met de pastoor afspreken en ons boekje laten nakijken.. en dan is het grootste deel al af Dan moeten wij wachten tot we de definitieve gasten hebben en dan kunnen we verder werken aan tafelindelingWat wel buiten de trouw nog af moet, is dat ik voor de vrijgezellen voor het aantal deelnemers giftbags ga voorzien, dus daar moet ik wel volgende week eens werk van maken, dat deze klaar staan, want wie weet is het wel vlugger dan ik denk..Soms heb ik het gevoel van we zijn iets vergeten.. maar dan kijk ik op mijn checklist maar dan is alles wat in orde moet zijn als door gedaan.. Ik kan het haast ook niet geloven, dat het nog 100 dagen zijn..
Hey! Stilletjesaan begint ook hier de stress te komen, ik had de teller al enkele dagen niet meer gezien en nu inneens 100 dagen... spannend!! =)- uitnodigingen: proef ok enkel nog aantal laten weten en dan kunnen ze gedrukt worden- feestzaal ok- dj ok- catering ok- kledij: op het hemd van de bruidegom na ook ok :)- decoratie: nog niet ok inspiratieloos :(- bedankjes; nog niet ok inspiratieloos :(- ringen liggen al even thuis :)- haar nog niet ok- make up wel ok- fotograaf... nog serieus in twijfels...ligt al van begin dit jaar vast maar weet niet zo goed of hij wel te vertrouwen is...stel dat hij die dag niet komt opdagen?! :s en hem bellen heeft vrees ik geen zin, denk da ik "ja natuurlijk kom ik" ga horen en dan sta ik eigenlijk geen stap verder...- juwelen in de maak- bloemen...nog to do, maar dat hangt wat af met de decoratie he...- bruidsboeket...steve zorgt hiervoor (oei oei ;))spannend!!! =)
Het gaat inderdaad allemaal snel he... Hier nu nog 50 dagen...Je staat er al goed op en komt allemaal in orde!Geniet nog van de voorbereidingen!
absoluut,geniet ervan,maar stress kan ik niet tegen houden....BIJNA AL 99 dagen...
hallo ilsealles komt in orde ikzelf trouw 1 dag voor jou de dag erna zal ik eens aan jou denken en hopen dat we beide goed weer hebben he :)ikzelf heb niet zo heel veel meer te doenenkel nog:onze menu gaan proeventrouwboekje makenuitnodigingen versturen tafelschikking en nog de laatste maal trouwjurk gaan passenen dat is het zo ongeveer
Voor ons is't ook nog 99 dagen!Lijkt toch nog een tijdje voor mij!We hebben al:-videograaf-fotograaf-dj-zangeres mis-zaal-ringen-jurk-kostuum-bedankjes-uitnodigingen-champagne(drank doen we zelf)-iem. die make-up en kapsel komt doen-vervoerWe moeten nog:-uitnodigingen versturen-misboekje printen-naar de notaris-menu kiezen-naar het gemeentehuis-kapsel kiezen :s-bruidsboeket-wegbordjes maken-tafelindeling maken
JA JA...WE KUNNEN...STILLETJES AAN VERTREKKEN....MET DAT HUWELIJKSBOOTJE...FIJN HE!!! IK DENK OOK AAN JULLIE
Hey Ilseheb je al gepaste live muziek voor tijdens jullie ceremonie? Anders help ik jullie graag mee op weg!Kijk en luister gerust even op http://ellisgracewilson.com/?page_id=28 en aarzel zeker niet mij te contacteren met verdere vragen.Veel succes nog met het plannen!Vriendelijke groetjesEllishttp://ellisgracewilson.com
dank je Ellis life muziek heb ik,ik ben van een muzikaal familie...mijn metekind speelt harp en piano;de 2 nichtjes van paul dwarsfluit en contrabas,twee trompetisten en een doedelzak piper...Maar alles bij elkaar dat mocht niet van de pastoor wee hebben muziek moeten inkorten...
Klinkt alsof de muziek dik in orde komt :). En misschien kunnen diegene die tijdens de mis niet meer mogen spelen, wel een stukje brengen op de receptie?Met muziek kan je nooit fout gaan ;).Alvast een prachtige dag gewenst!Ellishttp://ellisgracewilson.com
WE HALEN HET WEL...maar het avondfest begint om 18.00uur al,geen receptie...en drie kwartier tussen het gemeentehuis en de kerk,is op 1 dag want de familie woont 80 KM VAN ONS AF EN DAN OP EN AF PFFFFF... EN VOOR MEZELF