Terug naar overzicht
hey,de ouders van de bruid en de bruidegom komen juist voor de bruid binnen. De broers en de zussen en getuigen gaan als eerste.Alle zo doen wij het toch groetjes
Bijn mijn broer zijn trouw was dit ook zo, maar ik had graag gehad dat de bruidegom mij staat op te wachten, dus dat hij als eerste naar binnen gaat....
Wij laten de suite vroeger toekomen bij de kerk. Incl. bruidegom. Ze krijgen hun plaats en de bruidegom zal me vooraan staan opwachten.Pas als alle gasten binnen zijn kom ik binnen met mijn papa.Zo droomde ik er altijd van :)
@Marieke, dat is inderdaad het mooiste resultaat, en dat heeft de mooiste beelden voor fotograaf en videograaf, alleen maken dan pastoor wat rapper naar van voor is dan de bruid, die loopt gewoonlijk wat in de weg, LOL.Soms staat de suite achteraan in de kerk de bruid en bruidegom op te wachten, is ook leuk maar dan heeft ceremoniemeester meer werk om iedereen zijn plaats toe te wijzen en dat heeft veel geroezemoes en geduld nodig tegen dat alles wat stil is.Alles heeft dus te maken met keuzes en dikwijls volgens de weddingplanner (als die er is)Mijn ideale voorkeur is dus Mariekes.Ik zie hier dus ook dat de dag al aan het naderen is, veel succes toegewenst, ook aan andere bruidjes, helaas gaat het weer wat tegenslaan maar het komt allemaal dik in orde.
Bij ons ook zoals Marieke. De volgorde van de suite is van minst belangrijk naar belangrijk.Bij ons wordt ditMeter (zus papa)Peter (broer mama)de broersmama en schoonpapabruidegom en schoonmamaDan even niets tot iedereen zitDan bruidsmeisjesMaid of HonorBruid en papa
Bij mij ook. De drie bruidsmeisjes lopen zo een vijf meter voor mij en mijn papa.Dan komt het bruidskindje en dan ik met de papa. :)Spannend. Zaterdag is het al zo ver :)