Terug naar overzicht
Ziet er altijd leuk uit he!Maar... ziet jou suite dat wel zitten? als die mensen er niet volledig gerust in zijn, dat gaat dat er hoogstwss wat klungelig uitzien en zo...Ik zou mijn suite dat zeker niet zien doen! Wat doe je dan vb met jullie ouders? en zie je jezelf zo binnenkomen?
Mijn beide zussen en schoonzus zien het wel zitte en mijn papa ook ik wil het aan die vragen die het zien zitten en anders aan nog enkele vrienden buiten de suite
Ik zou het de suite niet aandoen.Tenzij je een goed dansende suite hebt.Dat is altijd mooi maar ik zou het vreselijk vinden als ik dat zou moeten doen.De enige leuke echte die ik zag was van een zwart koppel die keihard de feeling hadden om het zot mooi te doen.Zoniet is het voor iedereen een fail en begint de ceremonie gewoon als een flop.Goed over nadenken dus :)
Het moet geen kopie zijn van het filmpje dit is het begin lied en ik wil dat de suite bewegend binnen komt ze moeten zeker niet zo dansen als in het filmpje
Lijkt het dan niet vreemd dat er een deel van de suite zo binnenkomt en de rest gewoon stilletjes volgend? En ik zou idd die koprollen en zo er zeker uitlaten :)
Enkel die dat willen komen zo binnen de andere personen van de suite zitten dan al neer
Als er mensen van de suite dat zien zitten, is het zeker haalbaar. Maar de echte vraag is volgens mij toch eerder of je zoiets wel kan organiseren als je vriend dat niet ziet zitten... Je trouwt met 2 natuurlijk :-)