Terug naar overzicht
wij geven simpelweg een mooie pen met daarop de tekst "we couldn't say 'I do' without you!" en dan onze namen en datum (en er staan twee hartjes als logo op)(via Vistaprint - heel mooi gelukt in een mooi doosje!) 't is met zwarte inkt, dus die kunnen ze dan ook meteen gebruiken :-) veel hangt ervan af hoeveel je eraan wil besteden natuurlijk, wij vonden dit vooral erg praktisch en een leuk aandenken voor achteraf!
Dag Caroline,Wij wouden iets geven wat ze graag hebben (of willen hebben).Voor mijn getuige (mijn broer) hebben we een melkopschuimer van Nespresso gekocht (ik wist dat dit op z'n verlanglijstje stond).En voor de getuige van m'n vriend (een nicht) hebben we een verzorgingsmand van Rituals laten samenstellen (we weten dat ze zot is van die produuctjes)...Ik wil iets nuttig geven en waarvan ik weet dat zullen ze fijn vinden...(ik kan inkomen dat veel mensen zullen zeggen wie geeft er nu een melkopschuimer, maar ik weet daar doe ik hem een plezier mee)...Groetjes
Hey Carolien Wij hebben een rollerpen van Parker gekozen in het zilver met bedankt en de namen van de getuige. Grtjs
Ik volg even mee ook..ik vind dit iets moeilijk omwille vandaag het onze zus en broer is...
Wij hebben zo van die slogans op houten borden. Hier staat een tekst op dus dit zegt al alles. Voor mijn zus heb ik bv i loved you yesterday i love you still, always have, always will hoop dat ze het mooi zal vinden