Terug naar overzicht
Dag Iris, misschien is het makkelijk als je even laat weten op het forum van welke streek je bent?Alvast nog veel succes met je zoektocht!
ik zelf ben van tienen(vlaams brabant)groetjes
Hallo,Inderdaad niet tof! Heb het zelfde voor.... Voor mijn haar ga ik naar mijn gewone kapper en mijn make up heb ik zelf aangekocht en ga ik zelf proberen te doen maar moet nog wel wat oefenen om het even goed te doen... Je vindt wel een oplossing!
hier ook hetzefde probleem, maar mij had ze nog geen eens iets laten weten, ben het hier te weten gekomen, en haar collega inderdaad ook hetzelfde heeft ook afgebeld, vind dat allemaal nogal straf zenne, maar ja, had een afspraak bij haar aan huis en zelfs dat heeft ze ni afgebeld, heeft me gewoon laten zitten, heb nog een vol klantenkaartje van haar, dus heb nog recht op een halve set nagels, kan hier nu ook naar fluiten, echt straf, probeer michele feyaerts eens, echt een toffe madam en die had op mijn dag, 3 augustus nog tijd, en ben er zeker van dat zij echt wel heel professioneel werkt
En over wie gaat het hier? Want ik heb heb nog geen telefoontje gehad en bij mij is het nog maar 22 dagen...
ik laat mijn haar & make up bij dorothy vandemaele.. ze komt aan huis en prijs is echt goed!zondag heb ik mijn proefsessie :-) ben benieuwdhopelijk vindt je nog iemand goed xxps : https://www.facebook.com/dorothy.vandemaele?fref=ts
beste,Ik raad Iduna aan uit Turnhout.Ze is echt heel goed. Ze komt aan huis en op haar kun je rekenen.Nooit problemen mee. Mijn nicht laat haar make-up doen door haar.www.iduna-visagie.be GroetjesSucces
Hey Margot,Dorothy is 4 wkn geleden bij mij geweest voor n proef... een super madam!!!geniet er van! x
Hallo allemaal,Ja ik was ook niet persoonlijk verwittigd hoor :-(ik zei ga eens horen want het is bijna zo ver en toen vertelde ze het mij en lap daar sta ik en had zelfs voorschot gegeven nu voor make-up helpt een vriendin mij uit de nood en nagels zet een andere vriendin ,gelukkig ,nu is het nog een kapper vinden!want die van mezelf is in verlof ,daarmee dat ik zo een pakket had genomen van haar ,make-up en nagels vind dat wel allemaal straf ,kan altijd een regen zijn maar dat je als bruid zo achter blijft!!!nu ze had mij iemands anders gegeven die dat het wel doen ,maar die kan pas na haar examen en alsook kan ze mij niet beloven de dag zelf of het gaat lukken want ze moet werken ,hallo eh!!!
en dat zou ik ook nooit vertrouwen, want die heeft me deze week ook laten stikken voor mijn nagels, doet dit ook ni meer
Beste Isis,Ik hoop dat je ondertussen al iemand gevonden hebt.Het is nooit oke om een bruid zo te laten zitten.Je vindt vast wel iemand op wie je wel kan vertrouwen.Groetjes en nog heel veel succes