Nu Online
Momenteel zijn er 719 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lokatie - fotograaf

19-10-2004 13:56:22
Besten,
Wij geven ons trouwfeest op 2-7-2005 in regio Limburg - Neerlanden, Tienen ... kent iemand een unieke lokaltie om en bij Hasselt-Tienen-Sint-Truiden? Heeft iemand advies op vlak van fotograaf? Heb reeds horen vertelen dat Fotograaf Dotch- DOminique Verhulst heel erg goed is!
Thanks
Joyce

Joyce
2-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 795

cindy
14-5-2005
 Meld misbruik19-10-2004 15:25:36

Hallo Joyce,

Mijn vriend en ik trouwen 14 mei 2005. wij hebben Dominique Verhulst genomen als fotograaf: zijn reportages zijn heel bijzonder opgevat (meer een documentaire, zoals hij zelf zegt). Zijn ook panoramische foto's wat heel apart is. wij zijn bij verschillende fotografen geweest en omdat hij zo uniek was zijn we daarvoor dan toch gegaan. Is wel niet zo goedkoop, maar wij hadden dit er wel voor over (we trouwen ook maar 1 keer hé)! als je zijn albums 1 keer hebt gezien, ben je verkocht hoor (wij toch alleszins). Hij neemt wel maar een stuk of 10 huwelijken aan op een jaar.

Ivm fotolocaties kan ik je niet helpen.

Groetjes, Cindy.

Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik19-10-2004 15:28:34

Bedankt voor je tip Cindy ! Maar als hij er slechts enkele op een jaar doet ... zijn er dan criteria of zo waarop hij af gaat alvorens je als koppel op hem kan rekenen ? Thanks again
Joyce

cindy
14-5-2005
 Meld misbruik19-10-2004 17:54:07

Hoi Joyce,

Neen hoor, er zijn geen bepaalde criteria. Het is gewoon zijn hoofdberoep niet en omdat hij wil dat elke reportage uniek is en hij wil er geen bandwerk van maken. Gewoon kwestie van er goed op tijd bij te zijn of geluk hebben dat jullie datum ev. nog niet bezet is.
Wat ik persoonlijk heel goed vind is dat hij veel oog heeft voor detail, het is echt een heel andere stijl dan bij de meeste fotografen en je foto-album is geen zoveelste in een dozijn.

Groetjes, Cindy.

Katiana
17-6-2005
 Meld misbruik20-10-2004 13:14:56

Hallo,

Wij zijn ook gaan kijken bij Dominique en de albums zijn echt pareltjes. Hij kiest de foto's zelf die in het album komen, maar je kan er op rekenen dat dit gewoon prachtig is.
Momenteel zijn we nog aan't twijfelen. Zijn werk is prachtig maar inderdaad ook heel duur.
Dus de knoop moeten we nog doorhakken....

Marleen
29-1-2005
 Meld misbruik20-10-2004 21:32:29

Wij zijn ook bij Dominique gaan informeren; zeer aangename man en hele mooie albums maar wel duur. We hebben omwille van de prijs dan ook beslist om niet bij hem te gaan.
Hij stond op de huwelijksbeurs in Antwerpen dus ik denk dat hij gewoon zo weinig huwelijken per jaar doet omdat hij te duur is voor de meesten en niet zozeer om het exclusief te houden want dan sta je volgens mij niet op zo'n beurs.
Als je het eraan wilt besteden, zeker een aanrader. Als je langsgaat informeer dan ook eens naar de videograaf waar hij mee samen werkt want die maakt echt knappe video's (weliswaar in dezelfde prijsklasse).
Wijzelf gaan voor onze foto's bij Art Defence in Diepenbeek.

Groetjes
Marleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...