Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring light in the box

17-5-2013 14:27:53
ik heb een tijdje geleden enkele spulen besteld via deze site. was eind februari, tot op heden heb ik nog niks aangekregen.heeft iemand ervaring met deze site.

groetjes

rob
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 745

Jirina
29-6-2013
 Meld misbruik17-5-2013 14:56:12

Hallo,

Ikzelf heb al twee keer iets besteld bij Light in the box en altijd binnen de 10 dagen mijn spullen geleverd gekregen.
Als ik van u was, zou ik eens contact opnemen met de klantendienst.
Ik ben tevreden van de site.
Hopelijk krijg je het snel toe!

Sarah
12-4-2014
 Meld misbruik17-5-2013 15:11:24

Hallo,

Ik heb ook 1x iets besteld bij Light in the box en ik was hierover zeer tevreden!
Hopelijk komt het in orde bij jou!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik17-5-2013 15:56:24

Duurt dat drie maanden eer je je vragen begint te stellen over een online bestelling? Je had al veel langer contact moeten opnemen met de klantendienst! Vaak worden pakjes binnen de week geleverd, soms duurt het twee of drie weken, maar drie maanden? Dan is er iets mis... Tenzij het vooraf zo aangekondigd is.

smili
29-6-2013
 Meld misbruik17-5-2013 16:33:08

heb je al een mail ontvangen dat ze met je verzending bezig zijn, of dat je verzending onderweg is? zoniet, zou ik ook eens bellen als ik van jou was! ik heb er ook al is iets besteld, en da was ook binne de 3weken geleverd ...

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik17-5-2013 17:24:07

Nergens is er op die site enige bedrijfsgegevens, telefoonnummers, email of adressen te vinden. Kijk uit met Chinese webshops.

Lieselot
23-8-2013
 Meld misbruik17-5-2013 17:25:26

Hallo!
Ik had mijn trouwschoenen besteld op de website samen met een armband en een horloge voor mijn verloofde.

Ik had na 1 maand nog steeds niets gehoord, of mijn betaling binnen was, of het opgestuurd was,...

Nu had ik gemaild om te vragen hoe het zat met mijn bestelling en kreeg ik als reactie dat ze het geld niet ontvangen hadden, terwijl ik dat dus al 1 maand eerder gestort had en ik had een printscreen als bewijs dat het van mijn rekening was gegaan. Ik had dit doorgemaild en kreeg geen reactie terug. 3 weken en vele mails van mij later kreeg ik eingelijk een reactie! Dat ze het geld nog steeds niet ontvangen hadden...

Dan heb ik gewacht en opeens was het pakje hier met ups aangekomen.
Ik moest nog 49,95 euro douanekosten betalen en dan kreeg ik mijn pakje.

Ik doe het open en zitten er gewoon twee totaal verschillende schoenen in!
Verschrikkelijk gewoon! Ik heb de klantendienst al genoeg gecontacteerd hieromtrent, maar krijg geen reactie meer! Ik heb de moed al opgegeven!

Eerste keer dat ik hier bestelde, maar onmiddellijk ook de laatste keer!

sofie
1-6-2013
 Meld misbruik20-5-2013 21:57:32

Hallo

Ik heb ongeveer een maand geleden ook iets besteld via de site.
Ook ik heb mijn pakje nog steeds niet gekregen...
Je kan de bestelling online opvolgen en hierop staat dat het onderweg moet zijn... maar duurt toch allemaal heel lang. Ik heb de hoop al opgegeven....

rob
31-8-2013
 Meld misbruik27-5-2013 19:23:55

inderdaad, ik volg de bestelling ook online maar er staat in dat het onderweg is. ik heb meerdere malen de klantendienst gemaild, geen reactie gekregen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...