Terug naar overzicht
Waaw, super mooi lied! Kreeg de tranen in mijn ogen van de tekst! Ik denk dat het toch wel leuk is als hij weet dat hij op die woorden mag dansen. Ik zou het dus zeker op voorhand laten horen. Ik denk dat hij super fier zal zijn.
Heel mooi!!!!! ben ook met dat item bezig......Ik vind het een goeie keuze!
Echt heel mooi! Ik zou er inderdaad op voorhand al eens naar luisteren, de betekenis maakt het allemaal nog mooier! Geniet ervan!
Ik had mijn papa zelf een liedje laten kiezen om samen met mij binnen te gaan in de kerk en hij kwam met dit liedje af. We vinden het zo mooi dat we het ook gebruiken voor de ouderdans, waarschijnlijk willen we ook de clip gelijktijdig met de songtekst laten spelen zodat de tekst toch over komt bij iedereen.
Super mooi nummer Dorien.... Ik denk eigenlijk niet dat het nodig is om het eerst te laten horen. Het nummer zegt meer dan genoeg... Maar natuurlijk als je hem wat wilt voorbereiden. Dan natuurlijk wel..Liefs Caroline
Wow wat een mooi nummer !!!! Ik heb er ook bij zitten wenen. Ik weet niet of ik een dans ga doen met mijn vader, hij is een erg emotioneel iemand.Mijn mama zit in de psychiatrie en heeft mij en mijn papa het leven bijzonder moeilijk gemaakt. Ze zal dus ook niet aanwezig zijn op mijn huwelijk.Ook ik zou graag met mijn papa dansen maar als ik dan dit nummer hoor dan vrees ik dat wij allebei vreselijk gaan huilen en dat wil ik niet... ik zou het mooi vinden als moment tussen vader en dochter maar wat gaan onze vrienden dan niet denken ? En ga ik dan de rest van het feest niet emo blijven ???? Pfff moeilijk !
wij hebben gekozen voor het nummer " dochters" van marco borsato. ik heb het hem wel al verteld op welk nummer we gaan dansen.
wij kozen voor het nummer ' you raise me up ' van Westlife :Dsuper mooi nummer :D