Terug naar overzicht
Hey Kelly,Ik vind het wel een super mooi nummer. Maar mss moet je gewoon een mooi nummer kiezen. Of wil je echt een nummer van jou en je vader?Ik moet wel zeggen. En anders het nummer van Dorien "pikken". Vind ik echt een super nummer. Heb het meteen naar mijn moeder gestuurd voor reactie.Nog veel succes met je zoektocht. Ben er zeker van dat je een goede keuze gaat maken.Liefs Caroline
Kelly Hier ook een muziekkeuzeprobleem :)We moeten 4 liedjes hebben voor onze tuinceremonie... Gemakkelijk hé als je kan kiezen uit 65988754325498876554 songs! ;)We zoeken intrede - 2 x tijdens communie - uittrede ;) Wordt een gezellig muzikale avond!Ps uw nummer is ook zooooooooooo moooi! Succes! x Keshia
@Caroline; Dorien haar nummer is super mooi maar ik wil het niet TE emotioneel (denk; mascara!!!!!!! ) hihidus gewoon een mooi nummer kiezen is dan precies wel de beste optie!!!@Keshia; de ceremonienummers....daar hebben wij ook ZOOOO lang over gedaan!Het hangt er een beetje vanaf wat je wil natuurlijk he, ons uittredelied wilde ik luchtig en grappig (weeral niet TE emotioneel), ons intredelied is een 'fopje' en weet alleen ik (hihi) allez, ik bedoel mijn toekomstige denkt dat het een ander lied is dan in werkelijkheid zal zijn...Tussendoor hebben wij ook Clouseau (daar onze vonk is overgeslagen op een Clouseau concert) en use somebody (we LOOVE kings of Leon maar kiezen toch voor de slow versie en angel van Do zit er ook nog tussen....
Hoi Kelly, Ik heb met mijn papa gedanst op 'I've got you under my skin' van Frank Sinatra. Moet daar wel bij zeggen dat dat echt 'ons' liedje is. Van toen ik klein was zelfs. Heb jij er zo geen? Jou nummer vind ik trouwens ook echt mooi hoor. Doen zou ik zeggen! :-)