Terug naar overzicht
spannend e meid ... ik ben ook aant aftellen! nog 42dagen, en 15juni is mijne vrijgezelle. ik weet ook ni wa mij te wachten staat, maar ik mag wel aan iets verwachten ;-) mijn vriendinne kennende, der zitte kiekes tusse zene!!! Ik weet nog NIKS, ik weet allleen al dat het om 11.00u al zal starten, dus ik ben benieuwd wa we gaan doen! Mijn ventje weet al meer, hij moet zich verkleden als klosjaar, en hij moet een opblaasbare pop bij hebbe. ze dachte da hij ni zou slagen in zen opdracht, maar ze gaan verschiete, hahahaha . die van hem is ook de 15de juni, maar start pas om 17.00u groetjes
Mijne is overmorgen en ik weet nog NIKS!!! En ik maak er mij niet nerveus in, maar ben zo benieuwd!!! Het wordt een tweedaagse met regen, maar daar kan ik tegen!!!
Hier nog 14 dagen en de stress begint nu echt te komen. Mijn vrijgezellenavondis morge, heb al enkele dinge te wete ontfutselen maar blijft spannend. Groetjes
Allemaal spannend hé! Mijn vrijgezellen is volgend weekend. Ik dacht echt dat sommige vriendinnen zich wel voorbij zouden praten, maar ik weet ondertussen nog altijd NIKS: geen uur, geen activiteit, niks over wat mijn vriend gaat doen... Allemaal wel heel spannend hé. Ik ben ook niet nerveus, maar vooral heel nieuwsgierig!Allemaal heel veel plezier in ieder geval!