Terug naar overzicht
Heel leuk filmpje !
Krijg er meteen zin om! Leuk vrolijk filmpje! Het allerbeste toegewenst!
Super filmpje! Leuke herinnering! :)
Mooi filmpje Lore...Jullie straalde... En je zag er fantastische uit.Proficiat..Liefs Caroline
Oooh superfijn hé!! Geniet er nog van :-)
kei tof filmpje Dikke dikke proficiat voor een stralend koppel. Geniet er nog van!!!
Hey Lore, Ik zie dat je ook in Zonhoven getrouwd bent...Een hele dikke proficiat voor jullie beiden.Mss lopen we elkaar wel eens tegen het lijf in Zonhoven als je er ook woont ;-).Wat is de wereld toch klein hihihi.
dikke proficiat jullie zagen er super uit
@ Krista, de man is afkomstig uit Zonhoven, we wonen al enkele jaren samen in Zonhoven en wonen bijna in onze nieuwbouwwoning in Zonhoven. Dus we blijven echt wel in Zonhoven :-). Awel, ik denk dat ik jou gezien heb op een zondag morgen bij de kralenmani. Zou dat kunnen ? Kwam een bruidje vragen achter haar trouwjuwelen. @ de rest : merciiiiiiii !!!
Heel leuk filmpje!! Zag er een geweldige dag uit! Dikke proficiat en geniet nog maar lang na!!
Hey Lore, en ik ben toen vertrokken met de mededeling dat ik wel terug kwam als het wat minder druk was hihihi.Maar dat ik zeker terug zou komen...Ik ben toen 's middags stipt 12 uur terug binnen gesprongen...Als ik dat had geweten ;-).Dan had ik me wel ff voorgesteld hihihi.Jammer... :-).Volgende keer trek je mij maar ns aan mijn mauw. HihihihiTot de volgende ;-).
Super leuk filmpje! Een dikke proficiat en geniet nog van elkaar.
Heel leuk filmpje! Jullie zagen er fantastisch uit! Dikke proficiat met jullie huwelijk!
Wat een vrolijk filmpje! Jullie hebben duidelijk een dag uit de duizend beleefd.Proficiat !
Wat een mooi filmpje!! Van harte proficiat met julie huwelijk!!Vraagje, die schildersezeltjes van waar heb je die gehaald?
Mooi filmpje!Een dikke proficiat en heel veel geluk gewenst!
@ Annelies, die heb ik gevonden in de gifi. Ik heb ze wel zelf wit geverfd. Je hebt kleine en grote maten. @ de anderen : bedankt, het was idd een sprookjeshuwelijk :-).
Leuk filmpje!Jullie zagen er mooi uit!Proficiat en veel geluk in de toekomst!groetjesSandra