TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evy
1-6-2013
|
18-5-2013 11:02:05
Awel Stéphanie, ik heb er mijn slaap nog niet voor gelaten (al gaan al mijn dromen wel over de trouw!) Maar vanaf het moment dat ik wakker wordt denk ik maar aan 1 ding! Wij hebben ook nog het een en ander op ons te doen lijstje staan waaronder cadeau voor ouders en getuige!! En nog geen enkel idee, wat geven jullie? Tot wanneer werk jij en hoelang verlof neem je? Gaan jullie eigenlijk op huwelijksreis?
Volgende week pas vrijgezelle, dat is heel kort op de bal eh ;-) Hebben jullie zelf de datum mogen kiezen?
x
|
|
Sarai
1-6-2013
|
18-5-2013 11:31:29
Hier begint de stress ook te komen. En ook nog veel te doen.
Ik heb vanavond mijn vrijgezellen, dinsdag moet ik mijn jurk nog gaan passen. En dan nog enkele daagjes gaan werken, maar heb toch vanaf maandag verlof genomen zodat ik alles nog rustig inorde kan brengen.
Groetjes
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
20-5-2013 17:12:55
Hey,
Voor de vrijgezellen, neen dat hebben we niet mogen kiezen. Er is ons gewoon medegedeeld dat we dat weekend moeten vrijhouden... Ik had het liever anders gezien maar goed... Het is wat het is.
Ik heb dus GEEN verlof genomen. Ik ben vorig jaar met 4 uur op een school beginnen werken en heb er momenteel 17 (dus das ongeveer nen 3/4den) daar. Ik ben de directeur wel gaan vertellen dat ik trouw maar hij heeft zelf niets gezegd van verlof ofzo... Dus ik werk tot de vrijdag ervoor 15u35. En ik begin de maandag terug om 12uur...
Wij hebben aan 1 getuige eigenlijk op voorhand al een bedanking gegeven. En dat was gewoon geld. Ik ben er zelf geen voorstander voor maar ze wouden heel graag begin mei op reis gaan maar het was moeilijk omdat ze maar een heel beperkt budget hadden en daarom dat wij iets hebben bijgelegd waardoor ze toch zijn kunnen weggaan.
De andere getuige... Dat weten we nog steeds niet echt. Zij zal waarschijnlijk achteraf een weekendje weg of saunaverwendag ofzo krijgen.
De avond zelf geven we aan onze ouders een kader met 12 foto's van de dag zelf. En ook de getuigen krijgen een kleine kader met 3 foto's van de dag zelf.
Met de ouders gaan we gaan eten exact 1 maand na de trouw dus op 1/7. Zij weten alleen dat ze die avond moeten vrijhouden.
Wij gaan, na heel lang twijfelen (want wij hebben vorig jaar een pracht reis gemaakt naar Zuid-Afrika), toch op huwelijksreis maar pas deze zomer (ik heb enkel schoolvakantieverlof en mijn vriendin in de bouw dus) en wij gaan dus naar Cuba.
Vandaag al weer veel gedaan en toch lijkt de lijst maar niet in te korten... Ooh help :)
|
|
Evy
1-6-2013
|
20-5-2013 23:42:37
Hier hetzelfde gevoel, we hebben vandaag nog eens opgeschreven wat we nog moeten doen en het is nog een onvoorstelbaar lange lijst . Ik heb gelukkig wel nog enkele verlofdagen instaan. Deze week moet ik enkel morgen, woensdag en donderdagvoormiddag werken en volgende week maandag, dinsdag en woensdag. Daarna hebben we verlof en moeten we de 17e terug beginnen werken, wij gaan een weekje ertussenuit. Dat geloof ik dat je de vrijgezelle anders had willen kiezen, ik zou zot worden moest die van ons nog komen. We hebben de datum ook niet mogen kiezen maar ik heb wel gezegd dat ze er niet de laatste weken voor de trouw mee moesten afkomen. Fotokader is inderdaad ook een leuk idee, hadden ook al gedacht aan een vivabox voor de ouders en de getuige uit te nodigen op een etentje.. Afgelopen nacht heb ik vreselijk geslapen, gedroomd over de trouw en werkelijk alles liep mis, niet te doen. We waren nog weg geweest en lagen pas om 2u in bed, om 7u30 al wakker gewoon van die stomme droom, terug in slaap gevallen en alweer dezelfde droom. Ik hoop echt niet dat het zo elke nacht gaat zijn tot volgende week zaterdag want dan ga ik lief uitzien!! NOG 11 DAGEN!!!!
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
23-5-2013 21:47:13
Ik kan niet voorstellen hoe snel het gaat! Nog maar 8dagen te gaan. Ik word zot.
Wij hebben gisteren gelukkig heel veel kunnen doen. En nu is het dag met ne keer. Want mijn schoolwerk (ik ben leerkracht) gaat ferm achteruit.... (ssstttt ;-)...) Vandaag mij gelukkig herpakt en heel wat werk kunnen doen.
Duimen jullie ook voor mooi weer?
|
|
Sarai
1-6-2013
|
23-5-2013 22:22:53
Wij hope ook op mooi weer, hopen op minstens droog.
Wij hadde ook een hele hoop gedaan, alleen nog wat problemen in familie waar ik gewoon zot van word. En blijkbaar zijn gemaakte afspraken ook niet de garantie op zekerheid dat het ook zo gebeurt. Zit soms echt met de handen in het jaar.
Groetjes
|
|
Evy
1-6-2013
|
23-5-2013 22:39:44
Ik ben iedere dag de weersites aan het bekijken maar kan dat best niet doen... Dat is toch het enige waar we niets aan te zeggen hebben en waar we niets aan kunnen veranderen. Onvoorstelbaar dat het nog maar 8 dagen zijn, we komen van de 560, die tijd is omgevlogen! Morgen nog even langs het gemeentehuis om alles te overlopen, op het reisbureau de tickets al gaan halen, alle laatste dingen printen. Morgen of zaterdag nog de cadeaus voor de ouders en getuige halen (hoop ik) en dan volgende week laatste check met de zaal, DJ, fotograaf, videograaf. Donderdag huisje poetsen en nageltjes laten doen en dan vrijdag alles klaarzetten, spraytanning laten doen en mijn haren al laten uitfohnen en dan ons laatste nachtje als ongetrouwde vrouw! En dan... There comes the bride! Ik hoop dat ik niets vergeten ben!!!
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
24-5-2013 17:09:45
Ik kan het gewoon niet geloven. Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd zal worden volgend jaar. Dus ik heb nu mijn opzeg nog van 1 maand en dan is het voorbij. Ik heb er geen zin meer in. Ik zou liefst vandaag al stoppen.
Morgen vrijgezellen en eerlijk gezegd heb ik er nu eventjes helemaal geen zin meer in. Zelfs de gedachten aan de trouw volgende week kunnen mij niet op een ander spoor brengen!
|
|
Evy
1-6-2013
|
25-5-2013 14:25:00
Oh nee, wat erg Stephanie! Dat is echt kl*te!! Dat geloof ik dat je er geen zin meer in hebt... je kan natuurlijk altijd ziek worden eh, overspannen... Probeer dan maar eens te werken Ik hoop dat je vandaag toch een beetje kan genieten van je vrijgezellen! Hier schijnt er een klein zonneke dus dat zit dan toch alweer mee. Probeer je toch maar zoveel mogelijk op positieve dingen (lees: de trouw) te concentreren en dan maar terug sollicitatiebrieven opsturen! Ik weet niet welke les je geeft maar mijn zus is kleuteronderwijzeres dus ik weet dat het niet de makkelijkste branche is om iets anders te vinden maar ik duim voor je! Dikke knuffel!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|