TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ken
8-9-2013
|
18-5-2013 10:30:45
Hey Delphine.. ik vind je cadeau voor je getuige echt super origineel ! Onze getuiges zijn twee mannen die vrij moeilijk zijn voor een cadeautje maar die van jullie vind'k super.. Waar heb je deze laten maken ? (ps: je dag zag er echt geweldig uit !! ik kan al niet wachten wanneer het oktober is :-))
Groetjes Brittje
|
|
Delphine
4-5-2013
|
|
|
Silke
4-5-2013
|
18-5-2013 10:49:01
Een leuk verslagje, Delphine! Mooie foto's ook! Als ik dat lees, dan herbeleef ik mijn dag precies, raar maar waar we zijn op dezelfde dag getrouwd en ik herken zo dezelfde dingen als bij ons.. Mijn ventje had ongeveer dezelfde outfit als jouw man! Bij ons hadden ze ook in die trend een spanddoek gehangen! Leuk dat je hebt meegewerkt aan de bloemen, een mooi resultaat! Alvast nog een dikke proficiat en geniet nog maar lang na!
|
|
sarah
3-8-2013
|
18-5-2013 13:07:22
Wauw Delphine,
Jij was zowiezo al een van de bruidjes waar ik hard naar uitkeek en wat heb ik genoten van je verslagje.
Die workshops lijken me super leuk om te doen, en je photobooth wall is echt prachtig. Jullie zijn duidelijk creatieve bije (En wat ben ik jaloers op ouders die zo meeleven en doen)
Oh lieve meid, jullie stralen!!!
Nogmaals een hele dikke proficiat! dikke zoen
|
|
sarah
3-8-2013
|
18-5-2013 13:10:34
oh en mag ik nog iets vragen??
Heb je die merci dozen zelf gepersonaliseerd of ergens gekocht??
Dikke zoen
|
|
sarah
3-8-2013
|
18-5-2013 13:19:09
oeps sorry je had die vraag al eens gekregen :S
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
18-5-2013 13:27:57
Hele toffe foto's!!! Waar heb je de 'mal' gehaald voor je props?
Je zag er echt stralend uit! En heel mooi kleedje ook! Geniet er nog van! xxx
|
|
Delphine
4-5-2013
|
18-5-2013 14:48:24
Merci iedereen! @ Sarah: wel de foto vooraan de dozen Merci hebben we wel zelf ontworpen, je kan het formaat kiezen van die dozen en dan zelf een ontwerpje maken. @ Nathalie: ik heb de voorbeelden van internet gehaald, daarna overgetekend op de computer, de contouren afgeprint op gekleurd papier en dan alles zelf uitgeknipt, was superveel werk maar wel een mooi resultaat :)
|
|
Saar
7-9-2013
|
18-5-2013 19:09:21
Wat een leuk verslagje om te lezen. Zo te zien hebben jullie een dag uit de duizend beleefd. Wat zagen jullie er beiden prachtig uit. Die jurk is echt adembenemend mooi! Het stond je echt prachtig.
Jullie bloemen waren ook heel mooi, wij hadden ook graag met Maison fleurie gewerkt, maar ze is op onze datum in verlof. Ik vind het zo jammer. Zeker als ik dan nog eens jullie resultaat zie. Misschien ga ik dan toch maar eens zo'n cursus gaan volgen...
Alles was ook echt af, mooi het thema doorgetrokken, jullie wall was echt de max!
Proficiat!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
18-5-2013 20:49:34
Proficiat Delphine! Leuke foto's en mooi kleedje, je straalde!! De tafelaanduidingen waren ook tof en de bloemen, mooi allemaal! Volop nagenieten nu! Veel geluk in de toekomst!
groetjes Sandra
|
|
Eline
20-7-2013
|
20-5-2013 11:15:25
Superleuke en mooie foto's! Zag er een hele toffe dag uit Proficiat en geniet nog maar lang van elkaar
|
|
Joyce
11-5-2013
|
20-5-2013 20:39:31
Leuk om te lezen en mooi om te kijken! Het was een topdag precies!! Heel herkenbaar ook, zo'n kast propvol kaartjes. Leuk nagenieten he ;-)
Dikke proficiat en veel geluk samen!
Groetjes Joyce
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam