TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
13-7-2013
|
18-5-2013 18:28:57
Wij hebben bewust gekozen voor een all in zaal, ik ben nogal een stresskip soms en creatief ben ik al helemaal niet! Ik denk dat je best eens goed overal de prijzen navraagt en vergelijkt, sommige zalen geven echt goede formules waarvan de prijs meevalt. Vorig jaar zijn wij naar een huwelijk geweest die alles zelf hadden gedaan, dit was zeker niet slechter, zij hadden een mobiele frituur ingehuurd en dat heeft iedereen gesmaakt.... Daar valt de prijs heel goed van mee... Een beetje zoekwerk en voor jezelf uitmaken hoe groot je organisatietalent is, das mijn advies xxx
|
|
roos
13-7-2013
|
18-5-2013 22:34:29
hallo Prisca, wij hebben gekozen voor een zaal zonder iets inbegrepen,omdat mn ventje geen traditionele zaal wou(en omdat ie om 5uur s'morgens nog nie wou stoppen),en omdat we de zaal super mooi vonden. ik moet wel zeggen dat je alles voordien heel erg goed moet uitrekenen!!! een traditionele zaal is écht wel goedkoper hoor! vb:onze zaal kost zonder iets in 1500euro(is de normale prijs overal in west-vlaanderen) huur hoge stoelen en tafels(tis lounge concept): 750 euro. catering-enkel bediening:14euro per uur per persoon,en ze komen met 8.dan nog het eten,huur van het servies,bloempotjes,kaarsen... reken het goed voordien uit,das het enige dat ik kan aanraden. en voor de rest,geniet van al je voorbereidingen! groetjes,Roos.xx
|
|
Lise
14-12-2013
|
9-6-2013 17:10:29
Dag Roos,
in welke zaal in West-Vlaanderen trouwen jullie, als ik vragen mag? Wij zijn nog op zoek naar een zaal voor in december en we hebben zowat hetzelfde concept op het oog, maar ik weet niet goed waar te beginnen :) Groetje x Lise
|
|
Cindy
21-6-2014
|
5-8-2013 22:31:26
Hey Roos,
Als ik optel hoeveel jullie al kwijt zijn voor het enkel huren van de zaal en de lounge kom het voor jullie dan niet goedkoper uit om toch een all in zaal te nemen?
@Prisca wij zijn ook enorm aan het twijfelen... Hebben al paar zalen gaan bekijken en de prijzen voor een all in zaal zou het ons op een 5000 euro ongeveer komen. we zijn dan ook wel met weinig mensen ;)
Maar als we zaaltje zouden nemen zouden we op 1/3 of zeker maar op de helft uitkomen... Is zwaar wikken en wegen hier...
|
|
roos
13-7-2013
|
6-10-2013 20:18:04
hey Cindy, het is inderdaad veel duurder als je een aparte zaal huurt en dan nog eens de catering en tafels en stoelen. persoonlijk zou ik het nooit!! meer zo doen!! serieus stressen!! plus dat we immens miserie hebben gehad met onze cateraar,die veel van hetgeen dat was afgesproken gewoon niet deed,en dan met een factuur afkwam die serieus boven hetgeen lag dat we afgesproken hadden! met een feestzaal met alles erin kom je normaal zoon dingen niet tegen. de zaal was wel dik in orde,en heel vriendelijke mensen,een echte aanrader:tklein reigaertsvliet in West-kapelle!! een echte afrader:traiteur koen uit Handzame!! grtjs
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|