TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nadia
5-10-2013
|
18-5-2013 16:19:49
oooh super, is zo heerlijk om te doen!!
tip: hou voet bij stuk! ook al vind je een jurk mooi, zolang je niet het gevoel hebt dat het WAAW is - laat je dan niet opjagen door de verkoopsters! je hebt nog meeer dan tijd genoeg en het is pas je eerste winkel...
Maar eender hoe: ik hoop voor je dat je meteen hèt kleed vindt dat je echt WAAW vindt natuurlijk :-) (maar het passen alleen al is zooo fijn.... hihi)
veel plezier!
|
|
Ruben
7-9-2013
|
18-5-2013 16:20:50
Hey, leuk voor je, al een hele grote zorg minder! Succes ermee!
|
|
ilse
24-8-2013
|
18-5-2013 16:40:08
Cermo ? DAN WOONT A ZUS ...DICHT BIJ MIJ! ik woon in Oud-Turnhout mer ik heb m'n kleedje in Limburg laten maken en te woensdag mut ik gaan passen ,'t is klaar ik mag het al meenemen,MAAR WENS JE OK VEEL SUCCES....EN.....OELALA....PAS...ER GENOEG....bij mij was dat niet mogelijk,mer mijn kleed is naar mijn maten gemaakt,pasen is niet mijn ding,ik zit in een rolstoel..........maar het mijn typeert me zo,wow...is exclusief en het enige.........het éne.....ik heb uit honderden stoffen mogen kiezen,de kleuren...echt WOW...het voorbestemde voor mij.....( ik trouw in't St bavo om 12.00u)...
|
|
Caroline
14-6-2014
|
18-5-2013 16:47:42
Ja ja wij wonen in Turnhout. Dus das inderdaad vlakbij. Als ik dan tijd heb kom ik mss wel eens loeren. Ben wel benieuwd.
|
|
kelly
13-7-2013
|
18-5-2013 17:52:49
oooooh leuk leuk leuk! geniet ervan xxx
|
|
kelly
2-5-2014
|
18-5-2013 18:21:17
oh zo snel al
ik kijk ook uit naar de zoektocht van een bruidsjurk
mss is een uitverkoop wel interessant
laat je iets weten hoe het geweest is en hoe de prijzen meevallen , caroline? Ik zit namelijk met een beperkt budget ( max 800€ )
Groetjes en geniet ervan
|
|
evy
|
18-5-2013 18:33:55
Hallo, ik dacht ook nog te wachten tot september, maar een uitverkoop is natuurlijk altijd interessant. Ik ben ook benieuwd hoe het er was (keuze, prijs,...). Veel succes en plezier en geef ons zeker een update!
|
|
Caroline
14-6-2014
|
18-5-2013 19:19:49
29 mei zal ik zeker iets laten weten. Ik verschoot er zelf wel van dat ik zo snel kon komen. Ze zeiden aan de telefoon wel meteen dat de collectie van 2014 nog niet binnen was. Maar daar was ik al van op de hoogte. Ben kei benieuwd. Want ja wat is stock maat?? We zullen zien en we houden jullie op de hoogte.
|
|
Silke
5-7-2013
|
19-5-2013 1:51:37
Dat is inderdaad wel erg snel :) Zou het persoonlijk zo lang op voorhand niet doen! Maar dat is ieders keuze. Veel succes!
|
|
kimberly
12-7-2013
|
19-5-2013 7:01:46
ik heb mijn kleedje ook jaar op voorhand gevonden hoor ! ik ging ook gewoon eens gaan kijken en ja daar was hij dan hij was perfect !!!!!! :-) heb dan ook niet getwijfeld en gekocht . ze kunnen nog tot week voor de trouw aanpassen indien nodig dus waarom zou ik wachten veel succes met je eerste pas beurt x groetjes
|
|
ilse
24-8-2013
|
20-5-2013 18:18:06
VEEEEL SUCCES.....LEUK...en bewonderen!!!!!!!!!!
zou leuk zijn is iemand van hier echt tegen te komen,ik zie Cermo altijd en bewonder het als ik stilsta aan de Miko....
|
|
Caroline
14-6-2014
|
20-5-2013 19:18:16
Inderdaad Ilse. Als je daar voor het licht staat dan heb ik iets van hopelijk sta ik ver genoeg naar achter stil. ;-)
Silke, Ik ga nu gewoon zo ver op voorhand omdat het daar uitverkoop is van de stockmoddelen. Was dit niet geweest had ik nu zowiezo nog niet geweest. Heb hele mooie kleedjes gezien in de collectie van 2013. Dus als dat mss wel mijn kleedje zou kunnen zijn. Is het mooi meegenomen dat er een deel af gaat. Dus niet meteen het oog op kopen. Maar een rondneuzen of ik het mss al wel vind.
Kimberly, Ja waarom niet he. Als je je kleedje vind is dit goed he en mooi meegenomen. Een super grote stress van je schouders. ;-)
Ben super benieuwd.
|
|
Caroline
14-6-2014
|
29-5-2013 21:50:16
Heb een klein stukje geschreven gehad over kleedjes passen in cermo.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|