Terug naar overzicht
HoiWij zijn volop bezig op onze trouwwebsite...wwwij.trouwen.comGroetjesVeroniek20 07 2007
HalloWij trouwen op 7 juli 2007.Alles omtrent de voorbereidingen kan je lezen opwww.elsensven.bruiloftsite.nl groetjesEls en Sven070707
Ik maakte ook een websitetje over ons huwelijk. Ondertussen zijn wij al 49 dagen getrouwd.www.katrienenphilippe.bruiloftsite.nl groetjesKatrien
Onze site iswww.tomenellentrouwen.bruiloftsite.nl
Hoi hoi iedereen,Wij trouwen op 29/06/07 en ik zou doodgraag zo'n site aanmaken, zeker omdat we (unief-)vrienden hebben over heel België en enkele die momenteel stage lopen in het buitenland. Het kost enorm veel tijd en geld om iedereen up-to-date te houden via mail, GSM, ... --> een site leek ons dus ideaal, maar ik ben op dat vlak niet echt bij. Kan iemand mij tips geven hoe hieraan te beginnen? Ik zag hier op wijtrouwen.com wel mijn-website staan, maar ik kan die link niet openen. Alvast bedankt!!Ellentje
Hey,Wij hebben ook een site: http://wendyensam.trouwen.com Daar staat ook een link voor zelf zo'n site te maken.groetjes,Wendy2 juni 2007