Terug naar overzicht
ik las het daarnet hier ook op het forum dit kan zeker interessant zijn , ik volg mee :-)
Ik ga er 29 mei kleedjes passen.Het is bruids- en feestmode.Ze gaan verhuizen dus alles wat in stock zit moet weg.Liefs
laat je iets weten Caroline :-)
Caroline, weet je iets van de maten?Zijn de stockmodellen niet allemaal 1 dezelfde maat of ben ik mis?
Ik zou het eigenlijk niet weten. Maarja als ze weg moeten zullen ze ook nog wel vermaken denk ik dan. En ik heb ooit al wel eens gehoord dat de meeste pasmaten 42 zijn. Kweet niet of ik dat moet geloven maar heb dat ooit al wel eens gehoord. Dus perfecht voor mij ;-) alleen moet ik hopen dat ze lang genoeg zijn. Ben namelijk 1.85m. Dus zou graag een lang genoeg kleed hebben met schoenen aan. ;-)
ik heb mijn kleed bij cermo gekocht, en de pasmaten waren 40 van de kleedjes die ik aangehad heb.
Let wel: een 40 trouwjurk, is geen 40 in confectiemaat. ik heb confectie 38-40 en mijn trouwkleed is een 42.
Lien, kan je ons zeggen van welk merk je kleed was?Misschien heeft ieder merk zijn stockmodellen in dezelfde maat?
Heb eens gebeld naar Cermo en ze geven 50% op oude collecties, op de collecties van 2013 10%.Van de feestcollectie was al heel veel weg dus ik ga de verplaatsing niet maken (het was voor mijn zusje).
Heb een klein stukje geschreven over het passen bij cermo in uitverkoop... Ze verstellen de kleedjes nog die aan 10% zijn die aan 50% mogen ze niets meer aan doen...Twas tof!!!