Terug naar overzicht
Leuk! Ik zit ook te twijfelen welke ringen wij zouden aanschaffen. Zilver of edelstaal....ik wil ons budget ook niet overschrijden. Waar ben jij ze gaan halen als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Groetjes,Evelyn
bij juwelier huysman in Eeklo, is van de XEN collectie, u vind dat zeker terug online, ziet er uit als matte wit gouden ringen, hebben er zelfs 10 jaar garantie opgroetjes melissa
aha ! Toeval wil dat ik afkomstig ben uit eeklo maar in ronse woon. Ik zal eens moeten gaan kijken. Merci !
super, hoop dat je je zin vind, we hebben ( denk alle juweliers van Eeklo gedaan)twas een super vriendelijke vlotte madam, die ook niet neerkeek op ons omdat we een budgetvriendelijke ring zochten voor identiek dezelfde ring maar met kleinere steen, zelfde merk, maar in wit goud, was maar liefst 900 euro duurder....groetjes melissa
Wij hebben onze trouwringen gisteren ook gekocht.. Ook 2 stalen ringen met briljantjes.. De juwelier liet ons dezelfde ring in witgoud zien, zag er exact hetzelfde uit!! En dat was véél duurder..