Terug naar overzicht
hallo Debra,Sorry dat ik het niet goed versta.Maar als ik druk op jullie zustersite,log in dan staan mijn gegevens er allemaal nog op.Ben ik nog atijd ingelogd en ben niets kwijt.Maar ik zal onze naam door geven.Misschien doe ik iets verkeerd.Skally en wim 14 april 2007trouwen in Geluwe.Alvast heel erg bedankt en de vele groeten.Skally
Hey Skally,wat bedoel je met "mijn gegevens" die nog op de site zouden staan? Wat wij bedoelen is dat de vele verhalen van koppels die getrouwd zijn en de verschillende foto's bij "Even voorstellen" die tot twee maand geleden op de site stonden, nu verdwenen zijn. Ondertussen hebben we weer één en ander aangevuld! Ik veronderstel dat jij nu bedoelt dat je die nieuwe verhalen ziet of zie jij nog die "oude" verslagjes?Astrid08.09.2007
hallo,Bij mij niet.alles staat er nog op,foto's, tekstenIk kan mij elke moment inloggen,ook bij jullie.ik begrijp ook niet hoe dit komt.probeer zelf eens te gaan naar google skallyenwim.vele groeten
Skally,wij hebben nooit beweerd dat er op JOUW site iets zou veranderd zijn. Het gaat over de algemene zustersite die een aantal mensen een tijdje geleden hebbeb opgericht en waarvan nu de verslagen en foto's zijn verdwenen. Het adres van de zustersite is: http://www.trouwplannen.nl/trouwpagina/home.php?user=fo... Hopelijk is het voor jou nu duidelijk!Astrid08.09.2007
helaba,sorry hoor ik was volledig mis dan.Ik verstond het toch zo al niet.Ik hoop dat alles nu in orde komt met alles.Groeten en heel erg bedankt van Skally,Tot later