Terug naar overzicht
De belangrijkste tip (in mijn opnie) : geniet ervan! Laat je vooral niet op stang jagen als er iets fout gaat, er gaat altijd wel iets fout, maar dat hoeft daarom niet erg te zijn! Laat je ceremoniemeester of familie dat dan maar regelen. Geniet van iedere minuut, van het opstaan tot het einde, want het is jammergenoeg zo voorbij!Veel plezier nog met de voorbereidingen en het aftellen!Wanneer is jullie dag?GroetjesEvelien
Evelien heeft gelijk, echt genieten moet je doen en je niet druk maken. Het is een heerlijke dag die ik zo graag nog eens opnieuw zou willen beleven, zo speciaal! Catherine25 september 2004
Oooh my God, ik verheug me zo erg maar het is nog effie wachten hoor! ... Wij trouwen zaterdag 2-7-2005 in Wimmertingen Kerk (bij Hasselt) ... ik hoop ten volle elke seconde bewust te kunnen meemaken ... Nog 255 dagen te gaan! xx
Ja idd dat is nog even wachten. Ik was ook al vanaf ongeveer 300 dagen aan het aftellen en mijn neven en nichten vonden dat wel grappig dat telkens ik ze zag, ik kon zeggen hoeveel dagen het nog was, maar met deze site is dat niet zo moeilijk he. Hij vertelt mij nu dat ik reed 67 dagen gehuwd ben :-DGroetjes!Evelien
hey, tof om te lezen dat en nog zijn die op hete kolen zitten en aftellen. Net als jij trouwen wij ook op 2 juli 2005 maar dan wel in Hamme (Oost-Vlaanderen).Nog veel succes met de voorbereidingen.GroetjesLinde
dat is toevallig!!!! ;-)
Halloja je moet gewoon genieten de dag van je trouw (bij ons was het 15 mei 2004)...Alles is leuk en spannend.Alleen vond ik het bij mij handig dat mijn getuige een rugzakje meehad met schuivertjes voor het haar (mijn haar was opgestoken en we hebben de schuivertjes goed knn gebruiken), haarlak en lipstick en natuurlijk je identitieitskaart (knn ze achter vragen in het stadhuis: bij mij hebben ze dat niet gedaan maar bij een vriendin van me wel, ook de getuigen dienen deze bij zich te hebben)Voor de rest gewoon heerlijk genieten want het gaat jammer genoeg veel te snel die dag. Een tip laat er iemand filmen (al dan niet professioneel), het is zalig om achteraf naar de video te kijken (het klaarmaken van mijn man, mijn man zag dan mijn belevenis bij de kapper en ook gewoon het binnenkomen in de kerk, stadhuis, receptie en avondfeest: kan je nog eens zien wie er allemaal was op jullie dag)Nog veel succes met de voorbereidingen en euh tip: geef dingen uit handen...Groetjeseen gelukkig getrouwde vrouw, nu de 15e zijn we een half jaar getrouwd, best spannend hoor en een reden om met ons tweetjes nog eens te vieren.