Nu Online
Momenteel zijn er 685 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenlijst en uitnodigingen

19-5-2013 9:48:54

Ik had eens een klein vraagje , momenteel ben ik volop bezig met gastenlijst om zo een totaal prijs te kunnen maken wat de feest ons zal kosten ongeveer

Nu we zouden de meesten uitnodigen van receptie tot ...
nu vraag ik mij af , mss zijn er mensen die mss zeggen dat ze enkel naar receptie komen , avondfeest of dessert

Maar hoe kan ik dat op de uitnodiging laten weten dat indien ze voor iets niet kunnen aanwezig zijn dat ze dit kunnen laten weten

Het zou zonden zijn dat ik voor sommige het totaalpakket betaal als ze bijvoorbeeld enkel receptie doen ofzo

Ook ben ik er nog niet uit hoe ik moet aanbrengen dat het zonder kinderen is
als iedereen zijn kind meebrengt dan zit ik met meer dan 20 kinderen en dat is ook niet de bedoeling

Oke mijn kinderen zullen er ook zijn ( 3) maar die zullen na de hoofdschotel naar huis gaan , zodat wij rustig aan onze openingsdans kunnen beginnen zonder dat er kindjes tussen lopen ( of is dit misschien not done )

graag jullie mening/advies

kelly
2-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 707

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik19-5-2013 10:03:48

Ik zou er gewoon opzetten dat ze zijn uitgenodigd voor de receptie en aansluitend het avondfeest. Mensen zullen je wel opbellen als ze enkel de receptie kunnen bijwonen hoor! Bij ons werden de kinderen ook niet uitgenodigd en ik heb op de enveloppe: Dhr en Mevr Janssens-Peeters geschreven.. Dat zou toch duidelijk genoeg moeten zijn..

maartje
5-7-2014
 Meld misbruik19-5-2013 11:46:34

Ik denk dat je best schrijft dat ze uitgenodigd zijn voor het avondfeest (dit impliceert een korte receptie). Daarnaast heb je dan mensen die je uitnodigt alleen voor receptie of dansfeest. De mensen die je uitnodigt voor avondfeest zullen ofwel komen, ofwel niet komen. Ik denk niet dat die dan zeggen, ik kom enkel voor receptie... Veel succes! (Mijn metekindje en bijna-schoon-petekindje worden ook opgehaald tijdens de receptie, dat is veel te lang voor die kleintjes. Beneden de 12 jaar ook geen kinderen bij ons.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...