Terug naar overzicht
Hoi,Mijn mama was op de dag van ons huwelijk 11 jaar overleden en wij hebben voor onze ouders een bedankingstekst voorgelezen tijdens het bezinningsmoment. Ik wou die dag op een bepaald moment iedereen even laten bezinnen en op hetzelfde moment aan mama denken.Debrareeds 99 dagen getrouwd
Hallo,Wij huwen in juli 2007,in juni zal het 9 jaar zijn dat mijn mama overleden is. Ik tijdens de misdienst,het dankwoord een zelfgeschreven tekst voorlezen. Ik ben nu bezig met inspiratie aan het opdoen. Het thema zal engelen zijn,mijn engelen in het dagelijks leven,mijn kindjes,vriend en dan een stuk over mijn beschermengel,mijn mama. Als afsluiting hierop zal ik het liedje van Robbie Williams laten spelen,namelijk Angels.
dag collegahet zal een zeer emotionele dag zijn. zie maar dat je een zakdoek bij de hand heb, je zal het nodig hebben of de Rudy...wij hebben fotos laen trekken bij men papa zen graf. een kerk diens hebben we niet gehad.maar de schepenen heeft iets over men papa gezegt toen. Veel sterkte aan Rudy. groetjes rien xxxxxx
Hallo Chantal,de dag dat wij trouwden was mijn moeder 1,5 maand overleden. Onze getuige heeft een tekst geschreven. Daarna hebben we een liedje gespeeld, Love remains van Colin Raye. Bij het binnekomen heb ik ook een kaars aangestoken. Dit hebben we in de kerk en in de feestzaal gedaan. Dat gaf dan toch een beetje het gevoel dat ze er bij was.Dorien71 dagen getrouwd