Terug naar overzicht
hey, wij trouwen een dagje later op 18 augustus,ik heb op ons lijstje nog staan, kapster, visagiste, bedankjes, huwelijkskaars, wij moeten enkel nog ballondecoratie, schoenen voor mijn aanstaande en bruidskindjes, cadeau getuigen ( maar die geven we een bongo bon) cadeau ouders, die geven we achteraf een fotoboek met de mooiste foto's, eveloppendoos, en dat is het ongeveer wel, misboekjes zijn af en goedgekeurd, die moeten enkel nog geprint worden ( ga ik zelf doen werd niet goed van mijn prijsofferte was 322 euro voor 150 boekjes)is spannend met nog 90 dagen op de teller beginnen stil aan de slapeloze nachten steeds korter op elkaar te volgen :) ben dan ook een stresskonijn :)maar hopelijk loopt gewoon alles vlotjes die dag :)groetjes melissa
Hey Melissa! Ik las voorheen dat je van Assende afkomstig bent!! Ik ben van Waarschoot!! Goh ik ben met alles zo een laatkomer maar voor de trouw wil ik zo graag op tijd zijn!!Het misboekje heb ik toch wat schrik voor! Ik ben niet handig op pc en afhankelijk van mijn ventje hé!Waar laat je je boekjes drukken? En heb je evnetueel een voorbeeld in word ofzo? Alvast bedankt en meeduimen voor goed weer hé! ;-)xxx
Bedankjes als je deze geeft.. Tafelthema's om je tafels in te delen
hey Liesbeth, ik woon inmiddels in Eeklo, mijn misboekjes ga ik zelf printen, wil kleine kleur totsen erin en dan zijn dat kleuren copies en komt veel te duur uit ik had prijs offerte gemaakt in het copy center aan de teken academie in Eeklo, als je mij uw mail adres geeft stuur ik ons misboekje even door, heb het wel zelf gefabriceerd, :)groetjes melissa
Hey Melissa, mijn emailadres is liezeke28@hotmail.com Hebben jullie een viering met eucharistie? Hoeveel liedjes hebben jullie nodig? Groetjes Lies x
ja bij ons is het met eucharistie, daar wij in de hoogmis trouwen (is van moeten :( ) we mochten geen liedje bij het binnen komen maar de liedjes staan in mijn boekje vermeld met de tekstgroetjes melissa, ga het eerst en vooral doormailen ( anders vergeet ik da :) )
ik trouw ook 17/8Heb net een berichtje gepost van hoe ver wij al staan. wij moeten wel de decoratie van onze zaal volledig zelf nog zoeken en bestellen. Ik heb wel een idee ervoor.