Nu Online
Momenteel zijn er 672 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

17 augustus! Wat ben ik vergeten?

19-5-2013 11:24:02
Dag liefste medebruidjes!!

Het forum is voor mij een echte verslaving geworden! (zelfs tijdens de werkuren! :-) Onze trouw is op 17augustus!
Zijn er dingen die ik over het hoofd zie?

WAT AL OK IS!
- Kledij bruid (incl. lingerie, juwelen en schoenen)
- Kledij bruidegom (enkel nog schoenen)
- Kledij mama's en suite=ok
- Kledij bruidskindjes=ok
- Gastenlijst voor 80% af!
- Verlof werk beiden
- Volgende week notaris
- Zaal en menu=ok
- Vervoer=Ok (enkel nog eens herbevestigen)
- Dj=ok (afspraak moet nog volgen)
- Fotograaf=ok! (volgende week afspraak)
- Cadeautje getuigen (parkerpennen=ok!
- Ceremoniemeester (dagindeling)

IN PROGRESS:
- Zang in kerk hebben we iemand voor (enkel nog eens afsraak) muziek nog kiezen
- Misboekje neemt mijn toekomstige voor zijn rekening (nog tekst enzo uitkiezen)
- Ringen, enkel de mijne is besteld
- Voor bloemen gaan we kijken bij AGORA (met een BTW nummer kan je aan inkoopprijs bloemen kopen) Mijn schoonpa maakt alle stukjes en boeketje
HEEFT HIER IEMAND ERVARING MEE?
- Wat extra verlichting voor in de zaal hebben we via familie iets...
- Uitnodigingen komen dinsdag met de post, enkel nog drukwerk.

NOG NIET OK!
- Cadeautje ouders (iemand een leuk idee?)
- Enveloppendoos
- Gastenboek (Ik twijfel! WAT DENKEN JULLIE? WItte houten letters van onze namen die de gasten kunnen beschrijven, of tegeltjes die we later gaan verwerken in ons toilet)
- Hoe begin je aan een muzieklijst voor de DJ

WAT BEN IK VERGETEN?
Heb steeds het gevoel dat ik iets over het hoofd heb gezien?!
Als jullie nog tips of ideeen hebben, altijd welkom!!
Zijn er bruidjes die ook op 17augustus trouwen?

Veel liefs en nog veel succes!!
xxx

liesbeth
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1294

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik19-5-2013 12:06:42

hey, wij trouwen een dagje later op 18 augustus,
ik heb op ons lijstje nog staan, kapster, visagiste, bedankjes, huwelijkskaars,

wij moeten enkel nog ballondecoratie, schoenen voor mijn aanstaande en bruidskindjes, cadeau getuigen ( maar die geven we een bongo bon) cadeau ouders, die geven we achteraf een fotoboek met de mooiste foto's, eveloppendoos, en dat is het ongeveer wel,
misboekjes zijn af en goedgekeurd, die moeten enkel nog geprint worden ( ga ik zelf doen werd niet goed van mijn prijsofferte was 322 euro voor 150 boekjes)

is spannend met nog 90 dagen op de teller beginnen stil aan de slapeloze nachten steeds korter op elkaar te volgen :) ben dan ook een stresskonijn :)

maar hopelijk loopt gewoon alles vlotjes die dag :)

groetjes melissa

liesbeth
17-8-2013
 Meld misbruik19-5-2013 12:50:15

Hey Melissa! Ik las voorheen dat je van Assende afkomstig bent!! Ik ben van Waarschoot!! Goh ik ben met alles zo een laatkomer maar voor de trouw wil ik zo graag op tijd zijn!!
Het misboekje heb ik toch wat schrik voor! Ik ben niet handig op pc en afhankelijk van mijn ventje hé!
Waar laat je je boekjes drukken? En heb je evnetueel een voorbeeld in word ofzo?

Alvast bedankt en meeduimen voor goed weer hé! ;-)
xxx

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik19-5-2013 13:39:24

Bedankjes als je deze geeft..

Tafelthema's om je tafels in te delen

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik19-5-2013 14:07:18

hey Liesbeth, ik woon inmiddels in Eeklo,
mijn misboekjes ga ik zelf printen, wil kleine kleur totsen erin en dan zijn dat kleuren copies en komt veel te duur uit ik had prijs offerte gemaakt in het copy center aan de teken academie in Eeklo, als je mij uw mail adres geeft stuur ik ons misboekje even door, heb het wel zelf gefabriceerd, :)
groetjes melissa

liesbeth
17-8-2013
 Meld misbruik20-5-2013 15:36:12

Hey Melissa, mijn emailadres is liezeke28@hotmail.com Hebben jullie een viering met eucharistie? Hoeveel liedjes hebben jullie nodig? Groetjes Lies x

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik21-5-2013 7:56:13

ja bij ons is het met eucharistie, daar wij in de hoogmis trouwen (is van moeten :( ) we mochten geen liedje bij het binnen komen maar de liedjes staan in mijn boekje vermeld met de tekst

groetjes melissa, ga het eerst en vooral doormailen ( anders vergeet ik da :) )

sarah
17-8-2013
 Meld misbruik21-5-2013 14:45:40

ik trouw ook 17/8
Heb net een berichtje gepost van hoe ver wij al staan. wij moeten wel de decoratie van onze zaal volledig zelf nog zoeken en bestellen. Ik heb wel een idee ervoor.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...