Nu Online
Momenteel zijn er 700 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar laten jullie je misboekje drukken?

19-5-2013 14:29:14
Hey allemaal,

Ik heb me eindelijk nog eens aan het misboekje gezet. Wij gaan voor een Christelijke viering, maar met een moderne toets. Ik heb al heel veel inspiratie gehaald uit de boekjes van vrienden, familie en uit de mega voorraad van Audrey (nog eens merci daarvoor!).
Vanavond laat ik het door mijn schat nog eens nalezen. We hebben samen de eerste schifting gemaakt, en ik heb dan de lay-out e.d. gedaan.
Maar nu is de vraag; waar kan je die tegen een "deftige" prijs laten drukken (lees: niet té duur)? Ik dacht aan drukkerij zwartopwit, maar daar moet ik alles in pdf - in boekjesvorm- indienen en ik ben nogal bang dat mijn pdf creator misschien de pagina's in een andere volgorde zet dan hun drukpers ze drukt.
We willen ook niet het standaard A5 boekje met een kalkpapiertje en een lintje.
We dachten aan een 46 formaat omdat de mannen dat dan ook zelf in hun zakje kunnen steken en de vrouwen hun al mini handtasjes dan geen papiermand worden :-)
Eerst dacht ik dat ik de binnenkant gewoon in een copycenter zou doen, en dan de kaft ergens apart bestellen zodat die toch wat specialer is. Maar nu weet ik het dus helemaal niet meer.
Iemand goede adressen in Oost - Vlaanderen / Aalst of daar in de buurt?
Alvast heel erg bedankt!

Jessie
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 985

maartje
5-7-2014
 Meld misbruik19-5-2013 21:13:49

Copy center Ninove! (Graanmarkt, naast de Neckermann) prijs onklopbaar, ze hebben ook wa ander papier (dikker, kleur) Ik ga mijn misboekes ook daar laten maken. Je moet wel je ontwerp klaar hebbenop usb stick. Veel succes!

Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik20-5-2013 11:05:11

Doordat wij de kaft van ons misboekje hetzelfde wilden als de uitnodigingen hebben wij dit allemaal door de drukker laten drukken.

Achteraf hebben wij hier zeker geen spijt van en zouden we het zo opnieuw doen.

We moesten het boekje in word formaat (A4) doorsturen naar de drukker en die zorgde ervoor dat die op A6 formaat geplaatst werd. De volledige lay-out werd ook door hen verzorgd, zodat wij ons van niets moesten aantrekken.

Na het ontvangen van een proefdruk (digitaal wel) konden we onze opmerkingen doorgeven en werden deze direct verwerkt.

Het eindresultaat was een boekje dat perfect bij onze uitnodigingen past, we hebben hier veel complimentjes over gekregen!

Het zal u wat meer kosten dan een copy-center, maar je moet je van niets aantrekken en bent zeker dat het resultaat prachtig zal zijn.

We hebben dit allemaal laten doen bij Captains of Printing in Bissegem (W-Vl).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...