Terug naar overzicht
De foto's zijn super echt waar. De sfeer zat er zo ook goed in :) jullie straalden.
Super toffe foto's! Er komt spontaan een glimlach op mijn gezicht! Ben benieuwd naar meer..
Prachtig! Hoe origineel! Mag ik vragen wat je wedding planner die dag allemaal gedaan heeft en wat dit heeft gekost? En wat is eigenlijk het verschil met een ceremoniemeester?
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw! Zo supermegaformidastisch wijsssssssss! Echt magnifiek! Dat zag er mij daar zo'n plezante bende uit! Ik ben al meganieuwsgierig naar dat filmpje! Echt super! Dikke proficiat trouwens!!
Super fotos echt !
Hele mooie foto's :-) en dat van de Vesten kan ik alleen maar bevestigen ;-).
Geweldige foto's...
dat zen knappe fotos jullie zagen er prachtig dikke proficiat
Supermooie foto's! Proficiat!
Zag er mij een toffe bende uit hehe, plezante foto's!
super
Waauw! Echt allemaal, stuk voor stuk, super mooie en orginele foto's!!
Prachtig!!!!!!!!!!! Je mag er trots op zijn !!!!!
Heel tof!!! Proficiat!!
val in herhaling maar het zijn echt super toffe foto's!Proficiat!
Wauw, superleuke foto's!Tzag er mij een zotte bende uit.Een ontroerende dag met een gek tintje Geniet nog van elkaar, PROFICIAT!
heel knappe foto's!!! Vooral die in die kabines waren leuk!Een dikke proficiat en geniet er nog van!
Super foto's! Waar was je fotolocatie? Kdacht gelezen te hebben in Beringen? Echt zo mooie foto's
ik was er bij en het was in het echt nog leuker dan dat de foto's al doen vermoeden :) Het was en top feestje!geniet er nog maar van!
echt super leuke foto's!!originele invalshoeken ook...echt top!heel mooi kleedje, romantisch!!en je shoes...rode zool...Louboutin?? wauw!geniet nog super lang na van jullie mooiste dag!groetjesSandra
Zo cool! Echt supertoffe foto's!! Als ik anders leuke foto's zie dan laat ik ze ook altijd even aan Maarten zien, hij kijkt dan zo eens rap "ja tof" en dan is hij weg. Bij jou foto's is hij echt blijven kijken en lachen! Niet enkel van die serieuze foto's, echt heel leuk!
Dank je wel iedereen voor de leuke reacties. Ik ben nog steeds aan het nagenieten... @ Lien: De Stijn (Vesten) was echt super!@ Sarah: 10/08/13 gaat ook een super feestje worden!!! Gewoon genieten ;-) @ Sandra: Idd Louboutin! Alleen voor de fotokes. Ik wilde het risico niet nemen om pijnen voeten te hebben. De dag was lang...@Samira: de fotolocatie was idd de mijn van Beringen. Mijn peter (opa) heeft hier nog gewerkt. @ Isabelle: Neem zeker contact op met Kim ze kan op al je vragen antwoorden ;-)
Prachtige foto's!Proficiat en veel geluk gewenst!
Amai zeg, wat een leuke foto's! Dat was wel een plezante bende zo te zien!En jullie zien er stralend uit. Je had echt een prachtig kleedje.Wij wilden eerst ook foto's te nemen in de mijn in Beringen, maar dat was voor ons toch een beetje te ver rijden. Is wel een prachtige locatie zo te zien, hele originele foto's.En De Vesten, ik kan het alleen maar beamen: super feestlocatie!!!Dikke proficiat! Geniet er nog goed van na, maar dat zal geen probleem zijn met zo'n mooie foto's.GroetjesJoyce
Amai prachtige foto's ! Het was precies een leuke bende en een fantastische dag. Iedereen straalt op de foto's ! Proficiat en geniet er nog van !!
Héél mooi ! Dikke proficiat nog & Geniet van 't getrouwde leven :-)