Terug naar overzicht
Als het een troost kan zijn...Dat kan nog alle richtingen uitgaan. Ik zou nog niet direct panikeren. Ze hadden vandaag ook veel regen gegeven en het was mooi weer? Op onze trouwdag ging het ook regenen.. Geen regen gezien. Ik duim mee voor jullie!!
Ik duim zoooo hard voor jullie!!!
wij trouwen ook op 25 mei. mijn kaarsjes branden ook.
ik trouw de 24ste en ben voor alle zekerheid paraplu's aan het zoeken
i know :'-( hier ook iemanddie begint te panikeren
Ik trouw ook 25 mei en ik denk dat ik de enige hier ben die geen stress heeft voor het weer :-). Het is wat het is dames, het enige dat we niet in de hand hebben......ik laat het alvast mijn gevoel en uitkijken naar de dag niet verpesten.......het heeft helemaal geen zin, je kan het niet veranderen.
Ik ben ongelofelijk hard aan het duimen maar vrees er voor :( Maak me vooral zorgen voor de foto's want ik heb geen idee waar ik dan foto's moet nemen! En heb ook geen stola of zo voorzien om me iets of wat warm te houden hmmm
woensdag ga ik mijn kleed ophalen en ga voor de zekerheid toch een bontje ofzo kopen
Stiekem hoop ik nog steeds op een dag zoals gisteren voor zaterdag! Onze receptie is buiten
ik en mn moeder gaan bevriezen ik heb geen idee waar we onze bruidsfotos moeten nemen, onze suitefotos de receptie zou het mooiste buiten zijn. Dus je je kan er niets aan veranderen maardie 2 eerste zaken zorgen momenteel wel voor een domper. En mormaal zaagik nooit over het weer. Vorig jaar was het begot bijna 30° :-(
Bij ons (18 mei) was in het begin van de week ook rotweer voorspeld, en het was uiteindelijk een bewolkte, maar zeer aangename dag. Dus nog niet te snel panikeren.En zorg dat je voorbereid bent: wij hadden leuke paraplu's voorzien, regenlaarsjes voor de foto's, enzovoort (uiteindelijk wel niet echt nodig gehad, maar ach). In de auto's kan je dekentjes leggen om tussendoor op te warmen.
Wij zijn zaterdag 18 mei getrouwd en mijn vrouwtje heeft bijna de ganse week geweend omdat ze gigantisch slecht weer voorspelden.Amper 2 dagen op voorhand begonnen de voorspellingen iets te veranderen, maar echt goed ging het niet worden.Toen ik zaterdagmorgen de rolluiken optrok zag ik dat het lichtjes bewolkt was, maar geen regen te bespeuren.Voor de fotograaf is dit ideaal weer, de felle zon zorgt voor een moeilijkere belichting en voor spleetoogjes ;-).Het is inderdaad veel leuker om een receptie buiten te laten doorgaan maar de feestzalen zijn wel voorzien op minder weer, daar zou ik mij zeker geen zorgen in maken.Dus, moraal van het verhaal. Niet panikeren en afwachten tot zaterdag!We wensen jullie alvast veel succes en zullen duimen voor mooi weer!Het is een zalige dag! Wel wat last van het zwarte gat nu ...
Zelfde hier :( ... We trouwen vrijdag en dat voorspelt niet veel beter dan voor zaterdag, integendeel. We hopen en duimen en steken inderdaad ook een kaarsje aan. Maar proberen toch zoveel mogelijk voorzorgen te nemen. Succes aan alle mede bruidjes van het komende weekend!
Hier ook voor zaterdag. Wij hebben gisteren tijdens het oefenen in de kerk 4 kaarsjes aangestoken en in de boek geschreven om voor te bidden ;)
Idd, zoveel voorbereidingen en werk ingestoken, maar het enige dat we niet kunnen bestellen is .... zon. Heel jammer, maar we blijven lachen hé dames, het is en blijft wel onze mooiste dag hé.... Veel succes nog en we blijven hopen op goed weer :-)