Terug naar overzicht
wij geven alleen iets aan de ouders en getuigen, maar doen dit 's ochtends al bij het samenkomen van de suite (20 personen), omdat ons cadeau voor de getuigen een pen is die ze kunnen gebruiken bij het ondertekenen :-)
Wij gaan ze tijdens het eten geven
onze ceremoniemeester vertelde ons dat dit normaal gegeven wordt voor het eten ( maar dan moet de feestzaal wachten met wijn geven - tijdens eerste speech dus). Of wel zou het gegeven worden voor de openingsdans...Maar je doet er mee wat je wilt denk ik hoor :-)
Wij hebben de bedanking voor onze ouders voor het dessert gegeven.We zijn hiervoor nogmaals naar voor geweest en hebben dit door de micro gezegd, zodat iedereen het kon horen en zien.
Wij doen dit waarschijnlijk 's morgens, voor we vertrekken met de suite. Er hoeft voor mij geen show bij voor een volle zaal, maar ik vind het een intiem bedank-momentje, dus bij ons is er alleen de suite bij.
Wij hebben dit gedaan maar alleen aan mijn vader ( de enige die nog leeft) in de kerk!getuigen hebben wij niets gegeven!
WIJ DOEN DAT IN DE KERK...
Wij ook in de kerk na mijn dankwoord. Enkel voor de ouders.
We dachten om dit misschien op de dag van de wettelijke trouw te doen (woensdag voor kerkelijk huwelijk). Dan is enkel de suite hier bij ons thuis, dus lijkt het mij nog een gezellig moment om dan iets te geven.Tijdens het avondfeest zie ik het niet zo zitten want ik heb geen zin om dit af te roepen door de micro op het avondfeest en nog eens naar voren te gaan.Enkel nog mijn verloofd overtuigen, want die wil er wél een showke van maken :pHij is dan ook een echt showbeest, in tegenstelling tot mij :p