Terug naar overzicht
IS DAT IETS NIEUW IN KASTERLEE?...nog nooit van gehoord,MAAR KLINKT GOED... ik ben al wel gaan feesten in de Notelaar,en was nu niet mijn ding....ook hoor ik stoefen van " hof ter Rielen" en 'den Eyk".............maar ik heb "de residentie" en krijg als kado,de huwelijkssuite en een diner op de eerst huwelijksverjaardag.....een aanrader,de prijzen de residentie ligt goedkoper dan de Notelaar,de Notelaar is wel uitgebreider culinair,maar de zalen en omgeving vind ik ,minder.....
Ik wist niet dat je daar feesten kon geven.wij zijn daar al wel een paar keer gaan brunchen. super lekker en zeer vriendelijk. Ik weet wel dat ze daar pas bijgebouwd hebben, misschien zal daar dan een feestzaal bij gebouwd zijn. Ik heb ook al een paar keer prachtige witte tenten in de tuin zien staan. Als het goed weer is een prachtige locatie voor een trouwfeest denk ik.wijzelf zijn 2 weken geleden getrouwd in Den Eyck! Echt een aanrader!
Ik ben zelf een paar weken geleden naar een trouwfeest in de Casteleer geweest van vrienden en het was er echt gemoedelijk. Lekker gebarbequed, leuk dessertenbuffet en heel vriendelijke obers. Den Eyck is naart schijnt ook wel een goede plaats om je trouwfeest te geven, maar de gemoedelijkheid van de Casteleer was top. Ze hadden zelf voor een gezellig kampvuur gezorgd voor de uitgedanste feestbeesten!
Wij zijn er op verkennend gesprek geweest en werden zeer vriendelijk ontvangen. Zijn er van jullie ook die er zelf getrouwd zijn?
Wij zijn daar intussen getrouwd en het is een echte aanrader! Alles was prima in orde!