TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
krista
9-8-2013
|
20-5-2013 16:58:43
Ik ben ook niet zo iemand die veel kleur draagt in mijn leven, maar voor onze zaal op te fleuren heeft de feestarchitect die wij geraadpleegd hebben de kleuren lemon/fushia voorgesteld. Op het eerste zicht zag ik dit totaal niet zitten maar na een nachtje slapen zijn dit een frisse en warme kleur die wel goed samen gaan. Het is tenslotte een feest he. Veel succes ermee.....
|
|
Ann
14-9-2013
|
20-5-2013 17:13:13
Wij zijn ook niet het type koppel dat veel verschillende kleuren gebruikt! Maar voor ons huwelijk hebben we gekozen om een aantal accenten in het rood te doen: mijn bruidsboeket, de kaarsen en servetten,... We hebben voor rood gekozen omdat dit onze lievelingskleur is. Het is wel geen fel rood, eerder warm, bijna bordeaux!
|
|
sarah
3-8-2013
|
20-5-2013 17:29:33
hier ook beige,taupe (donker bruin) en fuchsia
|
|
Romy
30-8-2013
|
20-5-2013 18:07:58
Draagt de bruidegom dan ook iets fuchsia? Of let je daar niet op? xx
|
|
krista
9-8-2013
|
20-5-2013 18:59:57
Ik weet net zo min van mijn bruidegom wat hij draagt als hij van mij weet. Ik weet wel dat hij echt geen das gaat dragen, wel een donker pak op maat met gilet. Maar welk kleur hemd???? Ik zou het echt niet weten en mag het ook niet weten van hem ;-). Dus nee, wij letten daar niet op...
|
|
Eppie
|
20-5-2013 19:06:55
Bij ons komt overal hetzelfde kleurtje terug: mijn bruidsboeket, de uitnodigingen, de misboekjes, de bloemen, de lintjes van de ballonnen, de vaasjes op de tafels, etc
Ik vind dat zelf wel heel leuk :). Dan is alles zowat in hetzelfde kleurenpalet.
|
|
krista
9-8-2013
|
20-5-2013 19:35:08
Bij ons komen die kleuren ook in alles terug, alleen niet in onze kledij...wel in de zaalversiering, lemon tafellakens, fushia servietten, naamkaartjes, papieren voor feestreglement, kommetjes voor de receptie ....
|
|
Leen
10-8-2013
|
20-5-2013 21:08:43
Wij gaan pastelkleuren gebruiken voor de bloemen, en voor de rest veel natuurlijke materialen zoals boomstronken, houten harten, rieten hartjes.
Veel succes met de voorbereidingen.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|