Terug naar overzicht
Beste allemaal,
Mijn naam is Mandy van Rijnsoever en momenteel ben ikbezig met afstuderen bij het Hoger Hotelonderwijs aan de Saxion HospitalityBusiness School in Apeldoorn. Voor mijn afstudeerproject ben ik op zoek naarbruidsparen die tijdens de organisatie van de bruiloft en/of de bruiloft zelfgebruik hebben gemaakt van de diensten van een professioneel weddingplanner, endie hun ervaringen hiermee met mij willen delen. Dit wordt gedaan door middelvan het afnemen van een eenmalig mondeling interview. Het kan hierbij gaan omde organisatie van de hele bruiloft, een gedeelte hiervan,ceremoniemeesterschap, of alleen adviesgesprekken. Alle verkregen informatievanuit deze interviews wordt anoniem verwerkt en zal nergens in het openbaarworden gepubliceerd.
Ik heb ervaren dat het erg lastig is om aan voldoenderespondenten te komen voor de interviews binnen de daarvoor bestemde tijd. Allehulp is daarom van harte welkom!
Ben jij of ken jij een bruidspaar dat gebruik heeftgemaakt van de diensten van een professioneel weddingplanner en wil je mijhelpen met mijn afstudeeropdracht, neem dan contact op via mandyvrijnsoever@live.nl.
Alvast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet, Mandy van Rijnsoever