Terug naar overzicht
Klinkt super! Ik moet nog wachten tot half juni... Je had er inderdaad wel de beste dag in weken voor uitgekozen... als je daar een talent in hebt beloofd dat veel goeds voor in juli. Fijn want mijn vader wordt op jullie trouwdag 80 en dat vieren we natuurlijk ook!
aaah zalig, Kelly :-) ik weet sinds gisteren ook de datum voor mijn vrijgezellen (24 augustus) - ik moet dus nog effe wachten maar ik kijk er al ontzettend naar uit!En nu is het voor jou aftellen naar 13/7.... might I say: da's nie meer zolang eh!!!! ;-)
@ Bea, heel goed, dan duimen we lekker samen voor mooi weer op 13/7!!!! enne....klinkt niet alleen super, dat was het ook!!!@ Nadia, neeeeeeee helemaal niet meer zolang!!!!!! begint soms al wat te kriebelen ze!!!!!!
Klinkt heel tof!! :)
Hey Kelly, Ik wil ook graag goodiebags geven, maar weet niet zo goed wat ik er moet insteken. Wat had jij er zoal insteken?Groetjes Marijke
Er stak een deo in, een handontsmetterke zonder zeep, papieren zakdoekjes, chocoladesticks om chocolademelk mee te maken, mini flesje cava, onderzetters voor glazen (met hartjes) een mini wasverzachter van mylene (is zalig), en voor ieder een persoonlijke brief en nog een individueel geschenkje Werd erg gewaardeerd....