Hey iedereen,
Ik wil eventjes een paar woordjes posten over onze droomtrouw van 20 april. Vooral om de mensen die geholpen hebben eens in de bloemetjes te zetten, want het was echt super. Allereerst moet ik daar mijn mama bij vermelden die zowat de helft mee geregeld heeft, maar aangezien ik die niet kan uitlenen, zal ik al de rest voorstellen :o) Moesten jullie dus nog iemand zoeken voor eender wat van de onderstaande dingen, ik kan ze allemaal aanraden.
- Tineke van Timaristudio in Overpelt deed mijn haar en make-up, net als die van mijn mama en zus en we zagen er allemaal schitterend uit. Ze kwam dit aan huis doen, ik heb een proef gehad tot ik het goed vond en dat was helemaal niet te duur. Ze heeft ook geholpen met een miljoen andere kleine dingen (mijn kleed goed leggen voor ik naar beneden ging, want ja iedereen stond mij beneden op te wachten en zo meer), waarvoor ik haar heel dankbaar ben.
- Ronny Wertelaers uit Hasselt was onze fotograaf en die heeft de hele dag meegelopen, van 8u tot een uur of 1-2 's nachts waardoor we heel wat leuke foto's hebben. We hebben ze ook allemaal gekregen (zo'n 2000) waarvan een stuk of 150 bewerkt zijn en daar heeft ie zeker goede keuzes in gemaakt.
- Marcel Janssens (
janssens.marcel@skynet.be) was onze ceremoniemeester en heeft ervoor gezorgd dat we ons nergens iets van moesten aantrekken. Heerlijk ontspannen!
- We hadden een oldtimerbusje gehuurd van de Blauwvoet uit Balen en dat zag er schitterend uit.
- Ons feest ging door in Ten Huize Foets in Mol en het was echt het droomhuwelijk dat we gehoopt hadden. Mijn man zei achteraf "al onze gasten waren koningen en koninginnen en wij waren keizer en keizerin", we zijn daar echt in de watten gelegd. Ook een dikke merci aan de maitre Bert (of Bart?) die heel discreet en heel attent alles voor ons regelde wat we maar wilden, hij deed dit uiteraard niet alleen, maar voor ons was hij een geweldig aanspreekpunt. Ik heb trouwens op dit forum gelezen dat Ten Huize Foets veel te duur is, maar we hebben heel veel vergeleken en (afhankelijk van wat je wil natuurlijk) het ligt toch wel in de prijscategorie van het Daemshof in Herentals en het Hof van Nazareth in Lier, onze andere 2 opties, ga er dus zeker eens horen! Tis misschien iets duurder, maar het is het dubbel en dik waard. We krijgen nu nog altijd complimentjes over hoe goed het eten niet was (echt sterrenrestaurantkwaliteit, wat toch niet simpel is voor 150 personen)(en dat zijn woorden van de gasten, niet van mij :o)) en hoe zalig de wijnen en hoe mooi de zaal.
- Ons avondfeest was de dikste fuif van het laatste jaar en dat is mede door DJ LDD uit Dessel. Hij heeft ons op voorhand gevraagd of we een lijst met zo'n 25 nummers die we absoluut wilden horen konden doormailen en dan zou hij daaruit opmaken welke stijl we uit wilden gaan. En dat heeft ie perfect gedaan, er was ook voor elk wat wils en (tot mijn eigen verbazing) is de dansvloer niet meer leeg geweest vanaf de openingsdans tot 5u 's ochtends (en toen zijn we naar huis gegaan). Ook de opbouw in de muziek was schitterend want iedereen zat al op hete kolen om de dansvloer te bestormen nog voor de openingsdans gedraaid was (en daar moesten ze natuurlijk op wachten)
Ik weet dat ik voor onze dag heel veel dit forum afgeschuimd heb naar goede (en minder goede) kritieken en ik hoop dat iemand van jullie hier toch iets aan heeft.
Veel succes met jullie huwelijk alleszins!!