Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 87 dagen!!

21-5-2013 14:35:19
Zoals de titel al zegt: nog 87 dagen voor mijn trouw, help!!!
Wat hebben we al: zaal (parochiezaal diepenbeek), fotograaf, gemeentehuis vastgelegd, teksten en muziek voor ceremonie, uitnodigingen klaar, dj, traiteur, trouwkleed

Nog te doen:
- decoratie tafels en tafellinnen
- ondertrouw
- kostuum ventje (gaat ventje met schoonmoeder doen, hopelijk snel!)
- kleren bruidskindjes
- cadeau ouders en schoonouders laten maken
- huwelijkskaars
- tafelindeling van zodra we weten wie aanwezig gaat zijn
- bruidsboeket (taak voor ventje)
- gastenboek ergens kopen
- misboekjes afdrukken en samenbinden
- uitnodigingen opsturen
- bedankkaartjes maken

Dit alles met een baby van 1 maand in huis.
Mijn vraag: waar kan ik goedkoop en betrouwbaar decoratie vinden (lint, organza tafelloper, rozenblaadjes,...)? En ben ik goed bezig voor een augustus-bruidje?

sarah
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 675

candy
20-7-2013
 Meld misbruik21-5-2013 16:29:34

kunt eens is kijken bij ava daar heb ik alles gekocht ook gastenboek enz.
rozenblaadjes kan je ook vinden in de action daar zijn ze wel veel goedkoper dan in de ava.
voor de rest zijn jullie goed bezich.
Voor de bruidskindjes kan je mss eens kijken bij c&a kijken

Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik21-5-2013 18:29:00

Mijn zus had voor onze trouw van de wet een mooie blazer, broekje en dasje gevonden in de H&M voor haar zoontje (5 jaar).

Dus misschien is dat ook eens de moeite om langs te gaan?

Eventueel een huwelijkskruisje? Wij hebben dit zelf gekocht omdat het kruisje van de kerk iets te klassiek was om thuis uit te hangen ...

Weet de priester al wanneer je trouwt? En is de kerk al gereserveerd? Als je voor de kerk trouwt natuurlijk.

Zoals ik al in veel van mijn andere reacties heb gezegd is de "planning" hier op dit forum (bovenaan) een goeie leidraad. Wij hebben hiervan dankbaar gebruik gemaakt om alles mooi op tijd te regelen.

krista
9-8-2013
 Meld misbruik21-5-2013 21:03:06

Ik heb mijn organzazakjes bij stienekes bedankjes online gevonden.
Zeer goede service, super prijs ;-). http://stieneke-bedankjes.onetoshop.nl
rozeblaadjes mss in Nl bij Xenos, anders bij de Ava zoals hierboven vermeld word.
Succes ermee...

sarah
17-8-2013
 Meld misbruik23-5-2013 11:12:10

merci voor de tip Krista

@thibaut: geen kerk, dus niet nodig. toch bedankt voor de tips

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...