Terug naar overzicht
kunt eens is kijken bij ava daar heb ik alles gekocht ook gastenboek enz. rozenblaadjes kan je ook vinden in de action daar zijn ze wel veel goedkoper dan in de ava.voor de rest zijn jullie goed bezich.Voor de bruidskindjes kan je mss eens kijken bij c&a kijken
Mijn zus had voor onze trouw van de wet een mooie blazer, broekje en dasje gevonden in de H&M voor haar zoontje (5 jaar). Dus misschien is dat ook eens de moeite om langs te gaan?Eventueel een huwelijkskruisje? Wij hebben dit zelf gekocht omdat het kruisje van de kerk iets te klassiek was om thuis uit te hangen ...Weet de priester al wanneer je trouwt? En is de kerk al gereserveerd? Als je voor de kerk trouwt natuurlijk.Zoals ik al in veel van mijn andere reacties heb gezegd is de "planning" hier op dit forum (bovenaan) een goeie leidraad. Wij hebben hiervan dankbaar gebruik gemaakt om alles mooi op tijd te regelen.
Ik heb mijn organzazakjes bij stienekes bedankjes online gevonden.Zeer goede service, super prijs ;-). http://stieneke-bedankjes.onetoshop.nlrozeblaadjes mss in Nl bij Xenos, anders bij de Ava zoals hierboven vermeld word.Succes ermee...
merci voor de tip Krista@thibaut: geen kerk, dus niet nodig. toch bedankt voor de tips